Vovvig hund.

Joyride

Trådstartare
Jag har en hund som enligt granar skäller när han blir själv, vad göra? Och jag har hört något om ett halsband som gör att hunden inte kan skälla? stämmer det :confused:

Det finns ett dofthalsband som ger hunden en dusch varje gång den skäller, men det hindrar inte hunden från att skälla, gör det bara obehagligt. Helt ofarligt och skadar inte hunden på ngt vis, hur effektivt det är har jag däremot ingen aning om. Rätt dyrt vad jag vet, tror det ligger runt 1000-lappen! :eek:

Liknande trådar

Övr. Hund Har en ~2.5 kg chihuahua och vi åker ofta med kollektivtrafik. Han är reaktiv och skäller på andra hundar :devil: men håller käften när...
Svar
4
· Visningar
215
Senast: geting
·
Hundträning Hej! Vi har en nu elva år gammal amstaff som vi adopterade för strax under två år sedan. Fantastisk hund, världens snällaste. Alltid...
Svar
4
· Visningar
712
Senast: Dundeyr
·
Hundträning Vad kan man göra rent konkret för att en hund ska känna sig trygg när andra hundar passerar eller man själv passerar andra? Utan att...
Svar
12
· Visningar
1 120
Senast: Grazing
·
Övr. Hund Jag vet inte vad jag ska göra. Jag har i dagsläget tre hundar, en 11-årig labradorblandning, en 8-årig storpudel och en 3-årig... 2
Svar
23
· Visningar
2 209
Senast: __sofia__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka