Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Nu har jag av en tillfällighet hittat det du vill ha.(tror jag) Kolla in www.Bole.nu
eller titta i deras katalog. Där finns ett par Fillis stigbyglar, alltså ett par helt vanliga stigbyglar, men med vridbara fästen.
Jag har såna där stigbyglar som ni länkat till MDC Ultimate, är SUPER bra tycker jag, då min ena fotled och ledband inte är helt bra. Dom var lite meckiga att ställa in men när det väl är klart (prova sig fram bara) så är det de bästa stigbyglar jag har haft. Kan inte tänka mig några andra nu.
Hoppas du blir nöjd med dina med!
Nej öglan blir liksom låst i det läget som man väljer, men man kan när som hellst vrida om dom, men dom snurrar inte medans man rider. Utan då är dom i de 45 eller 90 grader som man valt. Dom är väldigt bekväma och funktionerna är kanon bra tycker jag.
Hundavel & Ras
Jag tycker också att det låter som att en käck utställnings/sällskspsavlad labbe skulle kunna passa din vän bra :) Kanske att det går...