Mammas

Trådstartare
Gjorde ett tidigt UL idag, jösses vad den sparkade och levde om där inne! Jag var ju nervös förstås så det kanske inte är så konstigt.
Var roligt att se att man faktiskt har någon där inne, man har ju fått för sig att det bara är inbillning ett par gånger... (Fånigt jag vet! :p)

Kändes iaf jättekul och "se" h*n, även om det är så tidigt (14+1 fick jag veta). Är bara glad idag! :)

Sv: Vul

ja visst är det helt underbart att få "se" dem för första gången!!! :love: Och om ett par veckor kommer du kunna känna sparkar, det är också jättehärligt!

Visst är det underbart. :love:

Jag gjorde ett UL i v.8 ungefär, såg mest bara en liten klump som låg och rörde på små, små armar & ben + ett hjärta som tickade. :love:
Nu ser jag fram emot rutin UL på måndag, läääängtar.:bump::bump:

Måste bara fråga när man gör UL i vecka 20 gör man ett VUL eller ett vanligt UL?

Liknande trådar

R
Gravid - 1år Jag är gravid och orolig för det mesta. Eftersom jag är 40+ är jag väl medveten om att det är en ökad risk för missfall m. t. p. min... 2
Svar
38
· Visningar
3 121
Senast: Roheryn
·
R
Gravid - 1år I dag var min man och jag och gjorde ett tidigt ultraljud, då vi ville se om allt såg bra ut med "vårt lilla Pyre" (jag är i v. 7). Vi... 2 3 4
Svar
79
· Visningar
6 553
Senast: julgrisen
·
Gravid - 1år Familjen klarade vintern med en enda förkylning. Nu är 9 åringen inne på andra omgången kräksjuka... Först var han sjuk för 10 dagar...
Svar
4
· Visningar
960
Senast: Blyger
·
Gravid - 1år Det känns fortfarande overkligt, men ni här vet ju redan om det iallafall! Jag hoppas på att få sällskap i tråden, men annars får jag... 5 6 7
Svar
129
· Visningar
11 427

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Vilken hundras?
  • Husky från USA, tips och råd m.m
  • Uppdateringstråd 31

Hästrelaterat

Tillbaka