Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Leker leken jag fryser men orkar inte klä på mig.
Har lekt lite vuxenlekar idag också,
Exakt. Hur visste du det?Upp och ner med champange?
Jepp och att få i drickbar mängd skumpa i fittan . Dessutom är det väl knappast benen person ett håller i utan runt kvinnans torso. Det verkar fantastiskt obekvämt för bägge oavsett.Består det otrovärdiga i att person ett till synes har två armar för benhållning och en arm för skumpapåfyllning?
Min bästa vuxenlek är var-i-helvete-är-mina-nycklar, tätt följd av var-i-HELVETE-är mina reservnycklar och slutar med den sista väldigt roliga leken, nu-är-jag-jättesen-och-går-till-jobbet-och-lämnar-dörren-olåst. Denna lek är så rolig att jag leker den nästan varje dag.
Du leker fel! Den leken ska lekas:Vet en lek till jag måste tvätta bilen denna helgen som kommer för den är jävligt skitig och måste få väck saltet
"... äsch, jag blaskar av rutor och lyktor nästa gång jag tankar."Jag är inte ensam om den leken alltså!(fast jag måste hitta nycklarna till lägenheten innan jag åker till jobbet.. har garagenycklarna på samma nyckelknippa som hemnycklarna och måste ta bilen till jobbet)
Du leker fel! Den leken ska lekas:
"Jag måste tvätta bilen... Det där med att tvätta bilen kan nog vänta någon dag..." och sedan blir det för kallt, råkar bli måånga dagar, blir för jobbigt, blir "Äh, den är så smutsig nu att jag kan vänta lite till..." osv. Jag har tänkt i någon månad nu att min bil borde tvättasSenast i början på nästa vecka MÅSTE jag tvätta den, för annars kommer jag nog inte se ut genom rutorna när jag kör...
Jag är inte ensam om den leken alltså!(fast jag måste hitta nycklarna till lägenheten innan jag åker till jobbet.. har garagenycklarna på samma nyckelknippa som hemnycklarna och måste ta bilen till jobbet)
Du leker fel! Den leken ska lekas:
"Jag måste tvätta bilen... Det där med att tvätta bilen kan nog vänta någon dag..." och sedan blir det för kallt, råkar bli måånga dagar, blir för jobbigt, blir "Äh, den är så smutsig nu att jag kan vänta lite till..." osv. Jag har tänkt i någon månad nu att min bil borde tvättasSenast i början på nästa vecka MÅSTE jag tvätta den, för annars kommer jag nog inte se ut genom rutorna när jag kör...
Aah. Hur kvinnan skulle hållas framgick inte av din beskrivning.Jepp och att få i drickbar mängd skumpa i fittan . Dessutom är det väl knappast benen person ett håller i utan runt kvinnans torso. Det verkar fantastiskt obekvämt för bägge oavsett.
Nu har jag lekt "Jag är jättepigg" i en timme och det är en riktig skitlek. Inte alls kul.Jag leker nu "inte gå i säng". Den är jätterolig ända tills i morron bitti...
"Det pirrar i kroppen" och "Bubblig i magen" har fått en ny innebörd...Aah. Hur kvinnan skulle hållas framgick inte av din beskrivning.
Det här låter mer som en kladdig form av vaskning, än någonting annat.
"Våra magar klibbar ihop" en annan."Det pirrar i kroppen" och "Bubblig i magen" har fått en ny innebörd...![]()