Warco, Maratonvagn.

Ella-82

Trådstartare
Är det någon här som har erfarenhet eller vet något om vagnar från dem? Vill veta allt!!!

(tyvärr kan jag inte visa någon bild, modem för tillfället...)
 
Sv: Warco, Maratonvagn.

Ella-82 skrev:
Är det någon här som har erfarenhet eller vet något om vagnar från dem? Vill veta allt!!!

(tyvärr kan jag inte visa någon bild, modem för tillfället...)


:angel: Du har möjligen inte hittat en i Varberg???:angel: :D
 
Sv: Warco, Maratonvagn.

Inte bara hittat jag har köpt den idag!!!!

Det var inte alls meningen att jag skulle köpa någon vagn nu, men så såg jag den och blev kär:D Jag var precis o hämtade den, synd att jag inte hinner provköra den nu bara.

Var du oxå intresserad av den? Sorry i så fall...

//Ella, en stolt maratonvagns ägare.
 
Sv: Warco, Maratonvagn.

Ella-82 skrev:
Inte bara hittat jag har köpt den idag!!!!

Det var inte alls meningen att jag skulle köpa någon vagn nu, men så såg jag den och blev kär:D Jag var precis o hämtade den, synd att jag inte hinner provköra den nu bara.

Var du oxå intresserad av den? Sorry i så fall...

//Ella, en stolt maratonvagns ägare.

WooHoo Grattis Ella!!!:bump: :banana: :bump:

Nja intresserad å intresserad-hade mailat efter fler bilder men jag måste fundera å kolla ekonomin lite till först.
Hade dock hittat 3 vagnar som var intressanta men nu kan jag ju strycka Warcovagnen:angel: och titta extra på de 2 Troedvagnarna som jag är ooootroligt sugen på!! :cool: :D
Ska snacka med Sven som jag tränar för å se vad han säger! Troed e ju ganska ofta nere på anläggningen oxå så man kan ju kolla lite med honom å se vad han tycker!
VILL HA, VILL HA, VILL HA!!!!!!! :o :D :bump:
 
Sv: Warco, Maratonvagn.

Jag hoppas att du hittar någon:) Jag är jätte sugen på att köra, men min tränare åkte iväg till Åkerbo nu i morse så jag får väl vänta tills nästa vecka. Jag vill att han är med när jag sätter för första gången.

Skall ju "tävla" på tisdag i Tjolöholm, men då får jag ta giggen. Börjar bli lite nervös nu, det är ju första gången vi skall köra igenom ett maratonhinder... Det lär gå väldigt sakta, knappt styrfart, hi hi. Vi har ju inte samma träningsmöjligheter som du har, är ganska avis på dig!!! Jag vill oxå ha hästen några meter från värsta maratonbanan.
 
Sv: Warco, Maratonvagn.

Ja, hitta någon vagn ska nog inte vara något större problem!!! :angel: Det är ju att betala den som inte är lika lätt/roligt! :D
Men jag är så sugen på en maratonvagn så det är helt galet! :d

Väntar spänt på bilder, i mängder, på dig och Anton med er fina, fina nya vagn!!! :banana: :bump:

Det kommer att gå skitbra på tisdag!!! :banana:
Sååå tråkigt att man jobbar annars hade jag försökt ta mig dit å hejja på er! :D
Knapp styrfart i maratonhinderna duger aaaalldeles utmärkt!!
Även om jag har värsta träningsmöjlighetena här så tycker jag dom e skitläskiga... :eek: Allt sitter ju helt fast, å trångt å jävligt är det ju oxå! *hihi*:angel: :D

Lycka till-det är bara å köra så fort man känner man klarar, bra träning som tusan ju!!! :bump:
 
Sv: Warco, Maratonvagn.

BTW
Jag kan försöka slänga ut nån i stallet så ni kan flytta hit om du vill ha nära till hinderna!!!;) :D

Fler flingor med trevliga mattar är alltid välkomna! :D
Har ju faktisk hela 4 st haflingers i stallet nu!!!!:bump: :bump: :bump:
 
Sv: Warco, Maratonvagn.

Cämz skrev:
BTW
Jag kan försöka slänga ut nån i stallet så ni kan flytta hit om du vill ha nära till hinderna!!!;) :D

Fler flingor med trevliga mattar är alltid välkomna! :D
Har ju faktisk hela 4 st haflingers i stallet nu!!!!:bump: :bump: :bump:

Vad snällt att du slänger ut någon så jag får plats, fixar du bostad till mig o Tobbe med?;)

Har ni redan 4 flingor:love: :love: Nu blir jag ju ännu mer avundsjuk!!!
 
Sv: Warco, Maratonvagn.

Cämz skrev:
Det kommer att gå skitbra på tisdag!!! :banana:
Sååå tråkigt att man jobbar annars hade jag försökt ta mig dit å hejja på er! :D
Knapp styrfart i maratonhinderna duger aaaalldeles utmärkt!!
Även om jag har värsta träningsmöjlighetena här så tycker jag dom e skitläskiga... :eek: Allt sitter ju helt fast, å trångt å jävligt är det ju oxå! *hihi*:angel: :D

Jag hade behövt lite stöd, synd att du skulle jobba, annars kunde du ju åka med oss dit! Jag försöker nu att övertala min tränare så han kommer med och hjälper mig. Han är i Åkerbo och tävlar i helgen så han visste inte om han skulle orka åka med till Tjolöholm, hoppas hoppas!!!

Tränade faktiskt lite maratonhinder idag, men det är såna som man kan flytta på. Anton klarade det jätte bra, de var inte så läskiga. Vi tog dem faktiskt i trav också...:D
 
Sv: Warco, Maratonvagn.

Ella-82 skrev:
Vad snällt att du slänger ut någon så jag får plats, fixar du bostad till mig o Tobbe med?;)

Har ni redan 4 flingor:love: :love: Nu blir jag ju ännu mer avundsjuk!!!

He, he ja bostad till er e nog inget svårt att ordna-blir nog tyvärr svårare att slänga ut nån från stallet!!! hihi
Dom flesta vill nog va kvar skulle jag tro!:cool: :D
 
Sv: Warco, Maratonvagn.

Ella-82 skrev:
Jag hade behövt lite stöd, synd att du skulle jobba, annars kunde du ju åka med oss dit! Jag försöker nu att övertala min tränare så han kommer med och hjälper mig. Han är i Åkerbo och tävlar i helgen så han visste inte om han skulle orka åka med till Tjolöholm, hoppas hoppas!!!

Tränade faktiskt lite maratonhinder idag, men det är såna som man kan flytta på. Anton klarade det jätte bra, de var inte så läskiga. Vi tog dem faktiskt i trav också...:D


Ja de e så typiskt-jobbar ALLTID när det händer nått kul! :crazy:
Men nästa gång kanske! :D

Fast ni kommer att klara det galant! :bump:
Är det din sambo som ska grooma eller?
 
Sv: Warco, Maratonvagn.

Ja, han skall grooma. Men det är nog bara en tidsfråga innan han är kusk, han är jätte intresserad. Så snart får jag väl inte ha Anton för mig själv längre. Kanske jag får skaffa en flinga till:idea: .

Du får hålla tummarna för oss på tisdag.
 
Sv: Warco, Maratonvagn.

Ohhh ja! En flinga till måste du ju så klart ha! :D ;)

Givetvis kommer jag hålla tummarna hela dagen imorgon! :bump:
Vill höra resultatet så fort det bara går-med bilder helst! :banana: :bump:
 
Sv: Warco, Maratonvagn.

:bump: :banana: :bump: :banana: :bump: :banana: :bump: :banana: :bump:

HEJJA HEJJA HEJJA HEJJA!

*håller tummarna jäääättehårt*
 
Sv: Warco, Maratonvagn.

Jo, det gick faktiskt bra idag, trots allt. Det var ju nationaldags firande på Tjolöholm... Det var massor med människor och mycket ståhej med t ex hoppborgar, karuseller och uppträdande. Det hade Ella inte räknat med när hon lastade hästen i morse. Det skulle ju vara en träningstävling för de lite "gröna" hästarna. Nu fick Anton verkligen lära sig att hålla sig i skinnet:crazy:

Men men, dressyren gick ganska bra trots omständigheterna. Det var dåligt med funktionärer så det var ingen som stängde dressyrbanan vilket Anton gärna utnyttjade. (vi var på väg ut mitt i dressyrprogrammet:o ). Domaren tyckte om Anton i alla fall och jag är nöjd med körningen.

Sen var det dags för precisionen. Det såg ut att vara en riktigt klurig bana, men den var riktigt rolig faktiskt, det flöt på väldigt bra. Rev inte en boll:banana: Sen skulle vi ju köra in i ett maratonhinder och det gick väl inte så bra, Anton tyckte det var jätte läskigt:smirk: Men vi kom igenom, (fast det gick i skritt...)

Är nöjd med dagen, min häst skötte sig bra. Hoppas bara att nästa tävling blir LITE lugnare.

Här kommer lite bilder, min groom fick leka fotograf så det blev inte så många kort.

JMNQGPLPEPGPM0.jpg


JMNQGPLNORMPK8.jpg


//Ella
 
Sv: Warco, Maratonvagn.

Ooohoo!! :eek: Nä några hoppborgar är ju inte något man direkt väntar sig på en träningstävling!! :D

Men så roligt att du känner dig nöjd! :bump: Man blir så stolt över sin häst när dom gör sitt bästa i sådana situationer! :bow: :D

Anton är sååå stilig i sin sele!!! :love: :love:
 
Sv: Warco, Maratonvagn.

Tack!!!

Jag har ju blivit ännu mer sugen på att köra maraton hinder nu. Man kanske skulle åka ner till dig och träna lite... Får man lov och komma som gäst och träna, vet du det?
 
Sv: Warco, Maratonvagn.

Ella-82 skrev:
Tack!!!

Jag har ju blivit ännu mer sugen på att köra maraton hinder nu. Man kanske skulle åka ner till dig och träna lite... Får man lov och komma som gäst och träna, vet du det?


Hmm... Ingen aning faktiskt! :o
Tror man kan lösa någon form av träningskort som gör att man får vara där på arrangerade träningar men annars vet jag inte!:confused:
Men gå in på deras hemsida och leta efter nr. till sekr. Ingrid Andersson. Hon brukar ha koll på det mesta!:bump:
Kanske om du kommer ner och tränar för Ann-Christine el. nått att det funkar. Men som sagt ring Ingrid-hon har nog koll på det! :D



P.S. Vår lilla haflingerträff, som jag berättade om för ett tag sen, verkar inte bli av, men vi är ett par haflingertokar här i Åstorp som tänkte att vi ju kan ta en dagstur å så får alla som vill me haflinger hänga med! Är det något av intresse???
Rider långtur med fika halvvägs och sen ev. grillning eller nått när vi kommer tillbaka!:)
 
Sv: Warco, Maratonvagn.

Ok, jag tänkte prata med min tränare och se om inte han kan ordna så vi får åka och träna någonstans, förhoppningvis i åstorp. Det hade varit nyttigt.

Det låter ju kul med Haflingerträffen, när har ni tänkt att ha den? Är jag ledig så kanske...

Tack för informationen Camilla :)
 
Sv: Warco, Maratonvagn.

Ja det låter ju super! :)
Hoppas din tränare kan fixa det! :bump: Då får du säga till när det blir så man kan komma å kolla! ;)

Ja du, haflingerträffen vet jag inte riktigt när den blir i så fall... Men antagligen inte förrän i mitten av augusti!

Ha de super i sommarvärmen! :banana:
 

Liknande trådar

Hästvård Har fått bilder på en häst igen och det visade sig när jag visade bilderna för min egen veterinär att den har en lös benbit på framsidan...
Svar
1
· Visningar
554
Senast: Mia_R
·
Övr. Barn Vår snart sexåriga dotter har alltid sen hon var liten nattats genom att vi ligger bredvid tills hon somnat. Det har funkat men med en...
Svar
11
· Visningar
867
Senast: Humla
·
Kropp & Själ Stavn? Svampen. Någon som (tyvärr) har erfarenhet...? ☹
Svar
14
· Visningar
857
IT & mobiler Jag blir inte riktigt klok på Teams. Har det både i min Iphone och dator. När jag har datorn igång så ändrar den ju status till...
Svar
11
· Visningar
926
Senast: Cattis_E
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp