Weatherbeeta!

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare solglimt
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 6
  • Visningar Visningar 1 211
S

solglimt

Någon som har/haft eller vet någon som har ett Aspen Combo WeatherBeeta? Jag har ett sådant som jag fick med hästen.
Jag tycker det är kanon! Vet någon vad det kostar & vart man köper såna? :bump:

Sv: Weatherbeeta!

Jag har inte ett sånt som du har men jag har flera Weatherbeeta täcken och jag tycker att de är jättebra! Enda minuset är att de är lite tunga. TF häst o fritid i Sthlm hade de ett tag men inte längre, tror inte man kan köpa dem i Sverige. Du kan nog köpa dem i England och skicka hit om du vill ha ett till.:D

Jag har ett regntäcke därifrån (köpte det faktiskt idag:eek: )jag minns inte vad affären heter, tror det var horze:confused: men den ligger i Upplands Väsby vid hööks. men de hade bara en sort Landa tror j den heter

Hejsan! (:

Okej! Men dit ska jag (till hööks & horze) om inte så lång tid..
Var det weatherbeeta?

:)

Var precis dom täckena jag tänkte på. Three Horses/Riktig Ridsport
brukar ju ingå i samma kedja eller hur man ska säga..

Liknande trådar

Utrustning Har en dressyrsadel jag fick med hästen när jag köpte henne. Den sitter bra på henne men jag känner jag sitter som en banan och mina ben...
Svar
14
· Visningar
880
Senast: Lisen82
·
Utrustning Jag har oturen att ha tre hästar med olika aptit och näringsbehov i hagen. I dagsläget går det inte att dela hagen och det funkar...
Svar
6
· Visningar
465
Utrustning Jag har haft vanliga hederliga snösulor på alla hästarna jag ägt sedan mitten på 90-talet och det har alltid fungerat klockrent, tills...
Svar
14
· Visningar
934
Senast: Bison
·
Utrustning Hej allvetande bukefalister! Jag har precis köpt mig en hästtransport, en Blomert Nairobi från 2013 för att vara exakt. Jag skulle...
Svar
9
· Visningar
464
Senast: warg
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka