wee, ny sadel om en vecka

orion_x

Trådstartare
Lämnade ju in min kieffer på reklammation för typ två månader sedan.. och säljarna har fortfarande inte fått något svar om hur de tänker göra med sadeln:eek: :eek: :confused: . Men men, pappa surnade till och tyckte att de minsann fick stå för detta så vi åkte in och pratade med försäljarna. Så på tisdag kommer de ut och provar ut en ny sadel till mig för liknande värde:)
Undrar om kieffer har så mycket på reklammationsavdelningen att de inte hinner med:eek: :o :crazy: . Eller är de bara väldigt nonchalanta.. Aja, de får aldrig mer mig som kund iaf.

Hoppas nu bara att vi hittar någon annan som passar fint..:D

Liknande trådar

• Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok 2016 var året då jag äntligen fick ett hem. Tidigare hade jag bara haft bostäder, högst osäkra sådana och med resultatet att jag fick...
Svar
0
· Visningar
2 424
Senast: Magiana
·
Islandshäst Hej kära bukefalister. Det här är en lång text så ni som orkar ta er igenom den; tack! Jag har ett ganska normalt problem tror jag... 2
Svar
33
· Visningar
8 410
Senast: As_Vegas
·
Körning Jag har ett shettissto på 8 år vi har haft sedan hon var 1. Hon rids av mina barn och vi har kört in henne. Jag har tömkört henne en del...
Svar
11
· Visningar
2 382
Senast: Mezcal
·
Äldre Sitter nu och känner mig totalt slutkörd, trots flera dagars ledighet från jobbet, trevligt folk omkring mig som jag är jätteglad över... 2
Svar
33
· Visningar
9 109

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka