Wellington fit 5

Tussilago

Trådstartare
Har sökt men inte fått nåt bra svar. Lämnade tillbaka en Isabell Werth jag haft på prov, men vitt järn i idsag, och frågade om det finns nåt bredare. Wellington fit 5 trodde de kunde vara något isåfall..
Men hur breda är de egentligen? Hade svårt att avgöra om den verkligen var bredare? Nånstans i en tråd stog att fit 5 bara var typ 97 grader, men DET kan väl inte stämma?

Sv: Wellington fit 5

vitt järn i wintec är 105 grader...

så i så fall skulle den ju inte va bredare?

Sv: Wellington fit 5

Jag förstår typ ingenting.. Mätt hästen (i somras dock) till ca 125 grader, vitt järn var ju på gränsen.. Borde vart katastrof fullständigt ju.. Och det ÄR möjligt att Wellington fit 5 är smalare, därför jag undrar lite. Inget som stämmer här..Ska mäta om hästen ikväll.. har f.ö hört att vitt järn är ca 110 grader?

Liknande trådar

Kropp & Själ Nu har jag funderat sedan i tisdags på om jag ska skapa den här tråden eller ej. Jag vill inte vältra mig i problemet men jag kan behöva... 2
Svar
21
· Visningar
3 142
Senast: Cattis_E
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Skrev visst inget om ridningen förra veckan. Red först en lektion på min fina gamla favorit Dell, den kantiga flugskimmeln. När jag...
Svar
0
· Visningar
2 560
Senast: cassiopeja
·
Katthälsa Misse blir två år i sommar, går in och ut som han vill. Storjägare och äter sina byten. Om det rör sig ska det dödas, har det dödats ska... 3 4 5
Svar
92
· Visningar
12 360
P
Ekonomi & Juridik Hej, Jag har en del saker som jag skulle vilja få lite synpunkter och kanske till och med svar på. Det rör en vän som haft häst i... 2 3
Svar
45
· Visningar
9 064

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka