Western Ridskola

• Western
  • Trådstartare Trådstartare Miilan
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2
  • Visningar Visningar 724
M

Miilan

Hej, är en hoppryttare men nu på sennare tid (har ridit i 7år) börjat mer och mer fastnat för Western. :d Hoppas nu att Ni kan hjälpa mig ! Vill börja på en ridskola, då jag nu läget ej har råd att ha häst. :(
Så nu undara jag om det finns någon ridskola inrkting på Western i Grödinge/tumba elr Tulling området. :bump: Mycket tacksam för svar...!

/Miilan :)

Sv: Western Ridskola

Jag rider på typ en "ridskola" som wrö håller i, så kontakta din närmaste w-klubb och hör med dom.

Liknande trådar

Western Hej! Jag är ganska ny inom westernridning och håller fortfarande på att lära mig, så jag rider på en låg nivå. Min tränare har dock...
Svar
2
· Visningar
586
Senast: Ramona
·
Utrustning Hej! Jag har nu ridit på ridskola i ett år och tycker verkligen att det är helt fantastiskt. Jag känner att jag börjar få en djupare...
Svar
9
· Visningar
686
Senast: cowgirl81
·
Anläggning Hej! Hade behövt få råd kring vad jag som ridskoleelev kan göra när jag ser att en häst på ridskolan rids även fast den visar tydliga... 2
Svar
20
· Visningar
2 994
Senast: BornAgain
·
Skola & Jobb Hej alla bukefalos medlemmar. Jag har tröttnat på att inte ha några mål i min karriär och att ett jobb är något man går till endast... 2
Svar
21
· Visningar
1 276

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka