Westernfarm i Boden

igbest

Trådstartare
Är det någon som har varit på Western Farm i Boden, jag och några kompisar funderar på att åka dit men skulle gärna vilja veta lite mer om hur det är där om det är bra hästar osv. :)

Sv: Westernfarm i Boden

Hej!
Om man känner till farmen? Oh ja. Har själv jobbat där tidigare i totalt 7 år inne i saloonen. Och hela stället är en upplevelse. Underbart vackert och man lever sig verkligen in i historien!
Nu förtiden är det 2 karlar som driver en western ridskola på farmens område, dom har både ridskola, turridning och en hel del arrangemang.
Rider själv lektioner där på min egen häst en gång i veckan.
Har däremot inte provat att rida ngn av deras hästar själv men har vänner som gjort det och det är väldigt trevliga hästar.

Du kan gå in på deras hemsida www.starstable.se och läsa mer om både hästar och deras utbud. Kan garantera dig en trevlig vistelse! :)

Liknande trådar

Fritid Jag är egentligen en lantis. Gillar inte städer, har historiskt sett varit rätt ”kulturellt ointresserad” och känner mig jättebortkommen... 2
Svar
28
· Visningar
1 015
Senast: Kirre
·
Avel Hej! Jag hade tänkt betäcka mitt sto i år och har lite frågor och funderingar kring hela processen. Det här kommer vara både mitt och...
Svar
1
· Visningar
535
Senast: Freazer
·
Hästmänniskan Min situation: Jag börjar tänka mer och mer på att skaffa en till häst, det började som ett "skämt" att jag kanske ska köpa en kompis... 2 3
Svar
48
· Visningar
4 416
Hästvård Hej. Är det någon fler som har häst med artros i halskotpelaren? Givetvis har vi kollat upp detta och fått en diagnos och fört en...
Svar
6
· Visningar
613
Senast: Lavinia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Fågelobservationer
  • Flytta med utekatt
  • Akvarietråden V