Westernutrustning

Sv: Westernutrustning

Ja jag tänkte oxå att det skulle vara snyggast. Ville egentligen haft allt svart eller väldigt mörkbrunt men så fick jag tag på min sadel till ett bra pris så nu blev det en ljus. Finns inte så mycket svart att få tag i när det gäller western. Egentligen föredrar jag brunt läder men min häst är finare i svart å så har jag grått och rosa till honom och det är fint till svart men även till mörkbrunt och det funkar till ljusbrunt oxå... (virrigt :crazy: )

Jo men det tycker jag också! :bow: Bara det är samma nyanser är det snyggt! :)

Ska till B***es i morgon och se vad jag kan hitta, ska bara ha nåt enkelt huvudlag och ett par bra tyglar. Jag tror att det blir ett mörkbrunt nu, fast jag vet inte riktigt...

Den här tråden gillar jag :D Måste bara köpa westernutrustning att ha till skogsridning sen då jag skaffar häst nångång ><

Liknande trådar

Western Hej! Jag är ganska ny inom westernridning och håller fortfarande på att lära mig, så jag rider på en låg nivå. Min tränare har dock...
Svar
2
· Visningar
577
Senast: Ramona
·
Western Jag köpte en häst för ca 3 veckor sedan som är dressyr riden och går lätt i form. Har alltid velat prova på western och hade en...
Svar
1
· Visningar
1 856
Senast: Nepenthe
·
Hästmänniskan Jag är så sugen på att ha egen häst igen, men skulle isf vilja ha en häst som mitt barn också kan rida på ibland. Barnet är knappt 120...
Svar
18
· Visningar
1 637
Senast: Roheryn
·
Ridning Har gått två terminer på en ridskola och var inte toppen-nöjd, tyckte b la att man inte fick särskilt mycket instruktioner och...
Svar
3
· Visningar
594

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Senast tagna bilden XVI
  • Hönstråden II
  • Gps-halsband

Hästrelaterat

Tillbaka