Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Jaaaa! Är så sjukt peppad på avsnittet. Vi ska ha fest ikväll (hade hjärnsläpp när vi bokade datumet) så det får nog bli att kolla på det imorgon istället. Om man inte lyckas smyga undan och sätta sig med datorn i ett hörn och streama Kommer bli så fint att se David Tennant igen också
Lär väl få se det inatt (om det går att ladda hem inatt) eller imorgon hittar inget sätt att streama det :/
Önskar jag också hade möjlighet att se det på bio!
Även jag är sjukt peppad på att se Tennant igen!
Känns dock jättesorgligt att veta att det bara är två (rätta mig om jag har fel!) avsnitt kvar med Matt Smith! Kommer sakna honom!
Visas det inte på BBCs hemsida? Isåfall kan man ju skaffa ett plug in till webbläsaren så man kan se det från Sverige Har dock inte helt koll på om det visas där och har lite fullt upp med festförberedelser för att hinna kolla. Men kanske att det går!
Har längtat i en halv evighet! Jag och hunden som förövrigt har fått en fluga till ära ska streama det ikväll och sen ser jag antagligen det imorgon också!
Jag ska streama från bbcs hemsida, skaffade just ett plugin verkar funka iaf.
Sitter i min Tardis onepiece,dricker ur min Tardis-mugg och viftar med en screwdriver. Mitt nördhjärta är otroligt peppat.
Saknat Tennant såå mycket, lite tveksam till hans nya frisyr dock :/