Willabs maratonsele

• Körning
  • Trådstartare Trådstartare Svanhild
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 3
  • Visningar Visningar 1 389
S

Svanhild

Undrar om nån här har sådan sele? Är ni nöjda med den o så? Kvalitén hur är den? Blev fundersam om de inte är bra eller konstiga i storleken eftersom det just nu ligger 2 nästan nya på tradera. Är det bara en tillfällighet eller är nåt konstigt med de där selarna?

Sv: Willabs maratonsele

Jag har iof Willabs finselar och är mkt nöjd med dem. Har haft dem i många år nu och de är lika fina och mjuka som de var redan vid inköpet.

Sv: Willabs maratonsele

Jag har en willab maratonsele, den är helt ok, har haft den i 6 år nu och använt till tävling och till vardags.

Liknande trådar

Relationer Eller rättare sagt, var och med vilka? Och hur planeras det? Samma varje år eller olika? Är alla nöjda med upplägget eller kan det... 6 7 8
Svar
144
· Visningar
7 948
Senast: Mirre
·
R
Hundträning Vi har fått en tillfällig gäst i huset, i form av en ung blivande jakthund. Hen kan för tillfället inte bo hos sin ägare, och vi fick... 2
Svar
22
· Visningar
2 090
Senast: Raderad medlem 147980
·
Hundhälsa Hej! Ber om ursäkt för långt text! 😓 Min 9-åriga lilla tik Nova har på 4 månader nu haft 3 tillfällen då hon inte mått bra, ingen...
Svar
4
· Visningar
886
Senast: WildWilma
·
Utrustning Nu måste jag få puttra ur mig litegrann. Varning för extremt nördigt prat om reflexer 😂 Jag ÄLSKAR reflex- och varselkläder. Jag vet... 2 3
Svar
52
· Visningar
3 523

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka