Wilmer presenterar sig

S

Sprettan

Jag är relativt ny här på buke och tänkte visa lite bilder på min katt. Han älskar att posera och vet precis vad kameror skall användas till. Här är min lilla sötnos:


bukefalos2.jpg


bukefalos3.jpg


bukefalos4.jpg

bukefalos1.jpg
 
Sv: Wilmer presenterar sig

vilken sötis, hur gammal är den?
 
Sv: Wilmer presenterar sig

Han blir 2½ år snart. Fast bilderna är från i vintras då han var 2.
 
Sv: Wilmer presenterar sig

Jättesöt! Han ser ut som en liten späd kattfröken på 6 månader. Alltså ungefär lika liten och finlemmad som min nya hittekattsflicka (som är 6 månader).
 
Sv: Wilmer presenterar sig

Hur har du förresten laddat upp bilderna här? Vad jag förstår får man inte bifoga en fil och jag ser inte att det finns någon länk till dina bilder. Jag vill gärna visa bilder på mina katter och skulle vilja slippa att ladda upp dem till min hemsida först (som är en hemsida som har med mt jobb att göra). Hur gör jag enklast?
 
Sv: Wilmer presenterar sig

du måste ladda upp den på nätet först... t.ex. på photobucket.com
 
Sv: Wilmer presenterar sig

Gå in på den del av forumet som heter Bukefaloshjälp. Överst där finns två nålade trådar om bilduppladdning.
 
Sv: Wilmer presenterar sig

tack för det. mitt försök resulterade i att bilden publicerades i Bukefaloshjälp i stället för här ;-) och tyvärr blev den även ganska stor.
 
Sv: Wilmer presenterar sig

Jag kan ju berätta hur jag har gjort. Först har jag förminskat bilderna i photoshop. Det finns andra program och andra sätt att förminska bilder också. Sen har jag satt bilderna "på nätet" d.v.s. bilderna måste sättas på en server och få en nätadress för att kunna publiceras här. Sätten är många som sagt, det finns gratis program på nätet för sånt. Jag har lagt upp mina bilder på genom min hemsida. Sen har jag bara följt bukefalos råd.
 
Sv: Wilmer presenterar sig

Monic: Wilmer har nog en mera maskulin sida också, som den här :


wilmer_karl2.jpg


wimer_karl.jpg


:rofl: :rofl: :rofl:
 

Liknande trådar

Kultur Måste vara fler än jag på Buke som tittar på skräp-TV! :D Vad kollar ni på nu, några tankar om säsonger eller personligheter? En ny...
2 3
Svar
46
· Visningar
2 010
Senast: Fiorano
·
Hundavel & Ras Jag hade tänkt starta en tråd för oss med chinese crested för längesen men tvekade lite om det är någon idé eller om det blir en helt...
Svar
0
· Visningar
205
Senast: Lillefrun
·
Katthälsa Vår katt, en kastrerad bondkatt på tre år, kom in för några veckor sedan med ett rejält blodöra. Helt opåverkad för övrigt vilket gjorde...
Svar
3
· Visningar
844
Senast: kolja
·
Övr. Katt Jag leker rätt ofta med tanken på att köpa en katt. Jag har inte haft hund på två år, jag kommer inte köpa en ny hund och ingen häst...
2 3
Svar
56
· Visningar
4 591
Senast: cirkus
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp