Windows 8....HJÄLP!!!!!

Texaz

Trådstartare
OK, köpte ny dator för en månad sen, och såklart blir jag alltid lika förvånad då det installerade programmet är mig främmande....

Nåja, kan stå ut med att datorn vill att jag ska bo i Borås och andra knäppa grejer....

MEN, nu har jag (enligt anvisning från Microsoft) integrerat MSN med Skype...

Så nu funkar varken skype, msn eller min Hotmail.....

VAD ska jag göra??????

Snälla buke-experter, HJÄLP mig!!!!

Sv: Windows 8....HJÄLP!!!!!

Vad menar du med att verken skype, msn eller hotmail funkar? Jag har också uppdaterat och både min skype och hotmail funkar som förut. MSN funkar ju inte av naturliga orsaker då det inte existrerar längre. Vad händer när du försöker starta skype och logga in på hotmail?

MSN Messenger finns fortfarande, i nån månad till. MSN (inte messenger) kommer finnas kvar även efter det.

TS: Har du provat starta om datorn? De flesta problem brukar lösa sig med en omstart, speciellt när man installerat program.

Senast ändrad:

Finns finns det, men om man integrerat skype och messanger och sedan försöker starta upp messanger som man gjorde tidigare får man ett felmeddelande i stil med att programet inte kan hittas eller något sånt.

Får inget felmeddelande... Står bara att jag inte kan skicka meddelande.

Skype funkade inte alls igår vid min senaste konferens, bröts så fort jag svarade på samtal....

Inga nya meddelanden syns på min Hotmail-sida, trots att de skickats (av mig själv!!!)

INGET av dewt som fanns innan jag integrerade till skype funkar...
Hittar ingen manual till 8 på nätet, all support på engelska.

Kan jag helt sonika installera något gammalt Windowsprogram och tro att allt ska funka????

På gamla datorn funkar det men skärmen är för liten och många sidor går inte att scrolla...:mad:

Liknande trådar

• Låst
IT & mobiler OK, köpte ny dator för en månad sen, och såklart blir jag alltid lika förvånad då det installerade programmet är mig främmande...
Svar
3
· Visningar
1 060
Senast: ullo
·
IT & mobiler Min dator dog i februari och sedan dess har den vägrat starta. I går äntligen fick jag den "lagad" av en snäll kille och det som var fel...
Svar
8
· Visningar
1 758
Senast: Araminta
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka