Windows kan inte startas!

• IT & mobiler
  • Trådstartare Trådstartare Erboon
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2
  • Visningar Visningar 945
E

Erboon

Jag skulle testa om min webcam funkade så jag stoppade i den och installations cdn och installerade. När installationen var kvar så stog det att datorn behövde startas om för att man skulle kunna använda den. Jag startade då om den, när windows sen började startas igen så kommer det upp startreparation som söker efter problemet. Det står sedan att Windows kan inte startas, startreaparationer kan inte hitta problemet. Det står också att det finns inga problem i det där dokumentet som man kan kolla i. Jag har försökt starta från senaste fungerande inställningar men det blir samma sak då, jag har även försökt göra en systemåterställning men då säger den att det går inte att göra en stystemåterställning eftersom windows inte har startats.

Vad är det som har hänt? :confused:
Går det att rädda mina bilder på något sätt? :cool:

Sv: Windows kan inte startas!

Om du har en återställnings CD/DVD brukra det oftast finnas ett alternativ att enbart återställa systemfiler och resten rörs inte, t.ex. dina bilder.

Tror man brukar köra dem genom BIOS:

Sv: Windows kan inte startas!

Ah! Jag ska se om jag har något sådant. :)

Liknande trådar

IT & mobiler Jag har en ny dator med Windows 11 installerat. Nere i högra hörnet på skärmen ser man klockan och dagens datum. Men, håller jag...
Svar
8
· Visningar
833
Senast: Malin_L
·
IT & mobiler Jag har köpt en ny Acer Aspire V5-552 med 8 GB, 1 TB. Från första början har den börjat med startreparation när man trycker igång den...
Svar
11
· Visningar
1 154
Senast: dpmatte
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok 2016 var året då jag äntligen fick ett hem. Tidigare hade jag bara haft bostäder, högst osäkra sådana och med resultatet att jag fick...
Svar
0
· Visningar
2 421
Senast: Magiana
·
IT & mobiler Jag fick en dator av pappa igår, som han fått hjälp att blåsa ut så att jag ska kunna använda den. Men jag kan inte ansluta till... 2
Svar
20
· Visningar
2 640
Senast: Rosett
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka