Bukefalos 28 år!

Windows kan inte startas!

E

Erboon

Jag skulle testa om min webcam funkade så jag stoppade i den och installations cdn och installerade. När installationen var kvar så stog det att datorn behövde startas om för att man skulle kunna använda den. Jag startade då om den, när windows sen började startas igen så kommer det upp startreparation som söker efter problemet. Det står sedan att Windows kan inte startas, startreaparationer kan inte hitta problemet. Det står också att det finns inga problem i det där dokumentet som man kan kolla i. Jag har försökt starta från senaste fungerande inställningar men det blir samma sak då, jag har även försökt göra en systemåterställning men då säger den att det går inte att göra en stystemåterställning eftersom windows inte har startats.

Vad är det som har hänt? :confused:
Går det att rädda mina bilder på något sätt? :cool:
 
Sv: Windows kan inte startas!

Om du har en återställnings CD/DVD brukra det oftast finnas ett alternativ att enbart återställa systemfiler och resten rörs inte, t.ex. dina bilder.

Tror man brukar köra dem genom BIOS:
 
Sv: Windows kan inte startas!

Ah! Jag ska se om jag har något sådant. :)
 

Liknande trådar

IT & mobiler Jag har en ny dator med Windows 11 installerat. Nere i högra hörnet på skärmen ser man klockan och dagens datum. Men, håller jag...
Svar
8
· Visningar
662
Senast: Malin_L
·
Fordon Fredagen 15 september köpte jag en bil av en bilfirma. Den var nybesiktigad, kamremmen bytt, rostfri, bra sommardäck och ok vinterdäck...
18 19 20
Svar
384
· Visningar
25 334
Senast: ptr
·
Träning Detta blir långt, men jag försöker få med så mycket som möjligt av historien. Jag köpte min häst 2015. Hon var då 10 år och hade kommit...
2
Svar
24
· Visningar
3 558
Senast: Fiorano
·
Hästhantering För cirka 5 månader sen köpte vi dotterns första ponny, "världens tryggaste och snällaste barnponny". Provridningen gick ok, dottern var...
Svar
13
· Visningar
3 211
Senast: Mabuse
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp