Windows Live??

magruder

Trådstartare
Hej
Jag har en Hotmail-adress sedan många år och nu ändras sättet på vilket man får åtkomst till e-mailen.

Jag har försökt göra så som det står i instruktionerna och det ser ut att stämma. När man markerat för utgående server och ingående server och sser att numren stämmer ska man klicka på något som heter Testa kontoinställningar. Tyvärr hittar jag inte detta hur jag än letar.

Mitt hopp står till att a) någon datorkunnig på Buke förstår vad jag menar och b) kan tala om var jag ska hitta Testa kontoinställningar.

Håller tummarna/Maggan

Sv: Windows Live??

Det låter som om det bara är något för att se om dina inställningar är rätt. Strunta du i det steget, och testa att hämta hem mailen istället. Funkar det så funkar det, funkar det inte så var det något fel i de inställningar du matade in. :)

Liknande trådar

IT & mobiler Jag är så otroligt missnöjd med hur både Gmail och Outlook sorterar mail! Fattar inte om det bara är kassa inställningar (tycker jag...
Svar
16
· Visningar
736
IT & mobiler Som pensionär tycker jag det är kul att spela lite online spel på datorn. Jag har spelat på sajten King.com (får man skriva ut...
Svar
4
· Visningar
1 388
Senast: Sharpless
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka