Bukefalos 28 år!

Windows Messenger

I

Ivy

mitt MSN gav upp för ett tag sedan, windowsversionen som var förinstallerad på datorn. Laddade hem MSN messenger som funkade en dag, sedan var det samma visa där oxå. kan inte logga in, kommer en ruta där det står att jag ska kontrollera min internetanlsutning bla bla... har inte ändrat några inställningar, blev automatiskt inloggad förut. Har brandvägg men det har inte stört innan..har nån tips om vad som bör göras? lite kämpigt att leva utan MSN när man vant sig på med det :(
 
Sv: Windows Messenger

Äh, MSN har krånglat hela veckan tycker jag. Sedan krånglar den alltid till och från utan egentlig anledning. Jag blir inte så upprörd när den rutan kommer upp eftersom det oftast är MSN:S fel och inte mitt...bara att vänta. Vilken verion har du ? Äldre versioner som ev du hade först i din dator är ju förståligt man inte kan logga in på eftersom nästan alla old-versions kan man inte logga in på längre...det är lite trist tycker jag eftersom mitt operativssystem trivs bättre med gamla versioner än med nya.
 
Sv: Windows Messenger

Har du ett virusprogram som först frågar om programmet ska tillåtas, det har jag så jag får alltid trycka på "tillåt".
 

Liknande trådar

Äldre Hur GÖR man för att ändra inställningar i messenger/meddelanden när man är inne på facebook på datorn? Jag hittar bara en...
Svar
6
· Visningar
3 021
  • Låst
  • Artikel
Dagbok För en dryg vecka sen så kraschade mitt minneskort i mobilen. Jag har backupat lite halvhjärtat då och då, men nu var det tyvärr ett tag...
Svar
0
· Visningar
399
IT & mobiler Jag satt i skolan och jobbade över skolans WiFi med min laptop idag när uppkopplingen plötsligt bröts och jag inte hade några...
Svar
4
· Visningar
2 433
Senast: Mineur
·
IT & mobiler Min dator dog i februari och sedan dess har den vägrat starta. I går äntligen fick jag den "lagad" av en snäll kille och det som var fel...
Svar
8
· Visningar
1 692
Senast: Araminta
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp