Windows movie maker - JAG SKJUTER MIG SJÄLV SNART!! :@

Status
Stängd för vidare inlägg.

MadicDomino

Trådstartare
*gahhhhh** :mad::mad::mad:!!

Jag har gort en film i movie maker, när jag skall puplicera ( göra om den till annat format), så säger den inte hittar ogrinal filerna, för lite hårddisk minne eller något annat :crazy:. Konstigt nog så kan det inte vara något av det :smirk: . Har 100 gig kvar på hårddisken som är ledigt och orginal filerna ligger i samma mapp som filmen.

Samma sak om jag skall bränna då säger den "Koding ogiltlig" :confused:.

Så jag provade på min brors dator SAMMA SAK :cry:.

Så då tänkte jag att jag visar up filmen i movie maker i skolan, men ak om det vore så simpelt... Där är movie maker för gammalt så den kan inte spela up sparade filer från nyare movie maker.

HJÄLP eller ett program som ersätter Movie maker (men som då kan spela upp det formatet. Kosta vad det vill - Men helst gratis :angel:.

Mvh
Emma
 
Sv: Windows movie maker - JAG SKJUTER MIG SJÄLV SNART!! :@

Om du ska publicera bilden måste du spara den som "spara filmfil" då sparas alla bilderna i det dokumenet o du kan lägga upp på youtube osv.
Annars har datorn ofta väldigt svårt att hitta filerna
 
Sv: Windows movie maker - JAG SKJUTER MIG SJÄLV SNART!! :@

:angel:.

Jag vet hur man gör på youtube och sånt... Men det är inte det som är problemet x'D. Det går inte att spara den som film fil :/.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

IT & mobiler Hej! Jag har idag filmat lite och försöker få in det i Movie Maker nu så att jag kan redigera det. Filmerna är av MPEG-typ och det...
Svar
4
· Visningar
2 762
Senast: Friss
·
G
IT & mobiler Jag har redigerat om filmer från min mobil från mp4 till alla möjliga filer som står ska fungera i windows movie maker! Men det fungerar...
Svar
1
· Visningar
787
Senast: Stalker
·
IT & mobiler tog några videosnuttar idag med kameran, då jag satte in dem på datorn så kunde man inte se dem för de var i fel format.. nåå har två...
Svar
7
· Visningar
1 039
Senast: Baka_kun
·
U
IT & mobiler Jag har windows movie maker på min dator som jag har gjort massa "filmer" med. men när jag ska lägga ut dom på internet så är det fel...
Svar
5
· Visningar
1 436
Senast: johannnna
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Semester.
Tillbaka
Upp