Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
hade tänk o fixa till en film med musik och så men hur tusan tar man bort orginalljudet från filmen?
Brevid video finns ett litet + tecken, tryck där. Markera sen ljudklippet som ligger där, högerklicka och välj tyst.
vart kan man läsa om instruktioner m.m?
Under hjälp lämpligtvis
hur klipper man i filmsnuttarna man laddat upp?
Man drar i i kanterna på filmsnutten som är uppladdad nere på spåret - om du fattar vad jag menar...
Juridik & Ekonomi
Jag sitter i en väldigt tråkig och frustrerande sits. För fyra månader sedan gick vår TV sönder, precis en sådan där dag när vi var...
Juridik & Ekonomi
Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
Kropp & Själ
Jag tror att jag "gått i väggen". I lördags gick ett av akvarierna här hemma sönder och så även jag. Det kändes som att allt rasade runt...
Hästnyheter En seger för juniorlaget Team Svea Junior. En andra- och tredjeplats för juniorherrarna Clint och Lando Fiskbaeck. En femteplacering för...
Fälttävlan Så häftigt att se det live. Det är verkligen ett av mina drömresemål. Vem vill till typ Maldiverna när det finns Badminton (eller Burghley)?