Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
hade tänk o fixa till en film med musik och så men hur tusan tar man bort orginalljudet från filmen?
Brevid video finns ett litet + tecken, tryck där. Markera sen ljudklippet som ligger där, högerklicka och välj tyst.
vart kan man läsa om instruktioner m.m?
Under hjälp lämpligtvis
hur klipper man i filmsnuttarna man laddat upp?
Man drar i i kanterna på filmsnutten som är uppladdad nere på spåret - om du fattar vad jag menar...
Juridik & Ekonomi
Jag sitter i en väldigt tråkig och frustrerande sits. För fyra månader sedan gick vår TV sönder, precis en sådan där dag när vi var...
Juridik & Ekonomi
Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
Kropp & Själ
Jag tror att jag "gått i väggen". I lördags gick ett av akvarierna här hemma sönder och så även jag. Det kändes som att allt rasade runt...
Juridik & Ekonomi Javisst är det så men arvet är ju fortfarande lika stort, eller hur tänker du att det skulle spela någon roll?
Till alla som undrat om...