Windows Movie Maker

elfi

Trådstartare
Varför går det inte att ladda upp den på youtube för? Det står att den bör exporteras till ett annat format, men det går inte. Hur sjutton ska jag göra? :confused:

Sv: Windows Movie Maker

I Movie Maker trycker du på Arkiv, Save movie file och sen spara för webben (kanske blandar svenska och engelska nu, vet inte exakt.) Sen när den sparat klart kommer det stå att den inte kan kontakta servern och om du vill spara den på din dator också, då gör du det och sen kan du ladda upp den nya filen på youtube.

När jag trycker på spara projekt som så går det bara att spara som Windows Movie Maker-projekt. Det går tydligen inte att spara för webben :mad:

Om du har det på svenska så tryck på Spara Filmfil, inte på spara projekt.
OM du sparar den som projekt kan du ändra filmen igen i moviemaker om du sparar som filmfil är den klar och går inte redigera sen ;)

Hoppas dt funkar! :)

Om du har det på svenska så tryck på Spara Filmfil, inte på spara projekt.
OM du sparar den som projekt kan du ändra filmen igen i moviemaker om du sparar som filmfil är den klar och går inte redigera sen ;)

Hoppas dt funkar! :)

Det verkar inte finnas någonstans där det står spara filmfil :eek:

När jag trycker på arkiv står det typ:
Nytt Projekt
Öppna projekt
Spara Projekt
Spara Projekt som
Publicera Film - vilket jag har tryckt på, men då kan man bara maila över den till mailen och den vägrar acceptera formatet :confused:

har också tampats med problemet ;D

1) välj youtube-film, kopiera URL:en.
2) gå in på www.keepvid.com, skriv in adressen i fältet och tryck på spara som low quality. När en spararuta kommer, så döp filen till typ video.flv.
3) När den är klar, gå till www.media-convert.com.
4) Bläddra fram filen, välj ingångsformat (alltså vilken den är i när du ska konvertera den, den brukar fixa det automatiskt)
5) Välj vilket format du vill ha den i (windows media player brukar ha typ avi men jag är inte säker)
6) tryck på ok
7) följ instruktionerna! :)

hoppas jag inte glömde nåt steg nu, hehe :p

Publicera Film - vilket jag har tryckt på, men då kan man bara maila över den till mailen och den vägrar acceptera formatet :confused:

Här ska man mig veterligen också kunna välja att spara på datorn. Det är sedan den filen (som man sparat på t.ex. på skrivbordet) som man kan ladda upp på YouTube.

Liknande trådar

IT & mobiler Vad är smartaste sättet att kunna spara ett sms? Långtidslagringen sedan ska vara i datorn, inte på telefonen. Och jag vill gärna...
Svar
15
· Visningar
697
Senast: sjoberga
·
  • Låst
IT & mobiler När jag går och lägger stänger jag oftast av mobilen på nätterna. Känner inget behov av att vara nåbar på nätterna. Händer det något... 7 8 9
Svar
160
· Visningar
6 373
Senast: Mineur
·
IT & mobiler Jag ska köpa en iphone till min moster. När jag kollar så står det att laddare inte ingår? Betyder det alltså att jag måste köpa en... 2 3 4
Svar
60
· Visningar
1 104
Senast: Rosett
·
IT & mobiler Jag var i Tyskland för två veckor sedan. När jag skulle betala parkeringen för bilen försvann min privata mobiltelefon någonstans mellan...
Svar
5
· Visningar
1 070
Senast: fejko
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka