Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Jag har kört Longhorn en längre tid, innan det ens var påtänkt med betaversion. Den fanns bara tillgänglig några timmar på nätet, sen dök den aldrig upp igen. Undrar varför,,,,,,,,,,,,,,,,,,
Brukar vara lagom att köra MS nya efter att dom släppt SP2, varför vara först och hitta alla problem så länge det inte är någon ny funktion som man absolut inte klarar sig ifrån?
IT & mobiler
Jag har en bläckstråleskrivare med en hel del år på nacken. Den har i ganska många år enbart agerat scanner, pga nåt krångel efter byte...
IT & mobiler
Vad ska man använda för program för att redigera video? Det behöver vara gratis. Jag har försökt med clipchamp men blir galen på loopen...
IT & mobiler
Jag var i Tyskland för två veckor sedan. När jag skulle betala parkeringen för bilen försvann min privata mobiltelefon någonstans mellan...
Ekonomi & Juridik Fast kolla efter återlämnande är alldeles för osäkert tycker jag. Du bör kolla NÄR den lämnas tillbaka. Annars kan den som hyrt hävda...