Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Mitt föl som föddes hos mig 2004 var lika windswept men istället för att bli bättre så blev hon sämre. Veterinär tillkallades och behandling sattes in. Hon var då 11grader sned i höger bakkotan, då denna pressades utåt. Efter ca ett halvårs skoning med Daimlersko var hon rak igen. Som tvååring tog det henne 4,5 mån proffsträning för att gå premielopp och nu som 4åring håller hon fortfarande. Hon har aldrig blivit behandlad i ngn kota, så jag tror inte att det påverkar hållbarheten. Så misströsta inte, hon kommer säkert att bli bra! Lycka till med fölisen.
Jag tror att du kommer att bli förvånad över hur fin han kommer att bli!
Hur går det med fölet?
Man blir alldeles rådvill!
Du säger ute så mycket som möjligt, vilket du säkert fått som råd av någon expert!
På en större klinik här i mellansverige säger man 2 månader i box, med inte alltför mycket strö.
Jag kör ett mellanting tills min expert kommer, ute några timmar, sedan inne några timmar osv. Han är definitivt mycket bättre nu än de första dygnen!
![]()
Så här ser Hook ut idag, oändligt mycket bättre men inte bra! Han hade ingen lust att ställa sig för en bra bild idag, denna är lite bättre än verkligheten.
Hovslagaren har varit här och verkat honom idag, han har också fått lite plast på utsidan på höger bak.
Han är nu ute hela dagarna och inne på natten!
Fler bilder på Hook finns här http://www.salatrav.com/ylva/hook.html