wintec sadel..

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare Scratch
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 1
  • Visningar Visningar 651
Sv: wintec sadel..

Hejsan! Det finns massor av trådar om wintec sadlarna redan...bara att använda sökfunktionen.

För övrigt så tycker jag det är en jätte bra sadel som är lättskött och skön att rida i. Hade själv en wintec 500 allround cair till min förra häst, ett varmlod det med. Bomvidden på honom var det blå järnet, normal mot vid...vet inte vilket som är vanligast!

Min nuvarande häst oxså ett varmblod kunde inte ha sadeln...var för rak i bommen för honom. SÅ då var jag tvungen att sälja den.
Mycket prisvärd sadel måste jag säga!

Liknande trådar

Utrustning Jag står situationen att jag överväger att köpa en egen sadel som jag ska använda på andras hästar då jag inte äger en. Då det givetvis... 2
Svar
21
· Visningar
1 233
Senast: MiniLi
·
Utrustning Hej! Jag har nu ridit på ridskola i ett år och tycker verkligen att det är helt fantastiskt. Jag känner att jag börjar få en djupare...
Svar
9
· Visningar
662
Senast: cowgirl81
·
R
Kropp & Själ Jag väljer att skriva det här inlägget här, då jag trots allt är lite "halvanonym" här. I alla fall så till vida att jag inte är öppen... 2 3 4
Svar
69
· Visningar
8 075
Senast: Blyger
·
Hästhantering Hej! Jag är lite hjälplös och vet varken in eller ut hur jag ska göra... Har en 12 årig valack som jag tävlat i hoppning med upp... 2 3
Svar
52
· Visningar
12 563
Senast: liiinnea
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Vad gör vi? Del CCXII
  • Husvagnsrenovering
  • Hiss eller diss - del 6

Hund, Katt, Andra Djur