Sv: Wintec

Japp :D

Hade för mig att det var Australien men var inte säker, och det går ju inte att svara fel vettu!! Jag ska ju vinna en ny sadel :angel: :d

Nej nej, den tillverkas i Österrike.. :angel: :D

Sorry, kunde inte låta bli.. Jag tror du redan har fått rätt svar i tråden!

Fan, då var det kört då... :eek:

Är du också med i tävlingen månntro? Hålla på att sabotera för dina medtävlande, det är lägre än Glocalnet.... :p

Nä, jag tror också att jag fått rätt svar redan- må bäste man/kvinna vinna!!

Chansen måste ju vara ENORM :angel: :rofl:

Nee.. JAG ska vinna en sadel :angel: Fast jag redan har en. Men det är ju en annan historia.. :p

Jag är också med i tävlingen, fuskade genom att gå in på wintecs hemsida och leta upp svaren :angel: Jag har redan en wintec och är mkt nöjd med den (men nu är den rätt sliten så jag hoppas att jag vinner en ny ;) )

Tja, inte kan jag väl påstå att jag verkligen vill ha just en Wintec, har redan sadlar som jag och hästrna är nöjda med men en sadel som går att hoppa i till unghästen vore ju inte helt fel. :bump:
Är inte så säker på att just en Wintec skulle passa honom men man kan ju alltid sälja och köpa nåt annat för pengarna :devil:

Liknande trådar

Utrustning Är det någon som har erfarenhet av Affectumsadlar? Det är ett relativt nytt märke, framtaget av en svensk sadelmakare. Jag har fått tips...
Svar
7
· Visningar
691
Senast: emma-vsm
·
Utrustning Har en lipposadel som jag funderar på hur jag läser av serienumret på. Är mest intresserad av vilket år den är tillverkad. Någon som har...
Svar
0
· Visningar
131
Senast: LLS
·
  • Låst
Utrustning Vad behöver jag för utrustning för att lägga i tappade broddar på hästen? Min häst tappar snabbt broddar med nuvarande hovslagare vilket... 5 6 7
Svar
132
· Visningar
4 890
Senast: Görel
·
Utrustning Tveksamt om det räknas till utrustning kanske, men jag undrar om man alltid måste blöta dem? Jag trodde (kanske i min enfald?) att nu...
Svar
12
· Visningar
766
Senast: fio
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka