JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Äldre
Trådstartare
Trådstartare
MJLee
Startdatum
Startdatum
16 Jul 2017
Svar
Svar
2
Visningar
Visningar
319
Första avsnittet av nya säsongen av Game of Thrones inatt. My body is so ready. Avundas
@hastflicka som är i rätt tidszon.
Ar det Pacific Standard Time? ... Normalt sett sa ar jag 3 timmar efter allt som hander har i USA ... da det mesta hander pa Eastern Standard Time.
Åh ja! Sambon har tjatat och frågade om vi skulle sitta uppe i natt
Njaaaa nog för att jag ser fram emot fortsättningen men med tanke på att jag börjar jobba kl 07.00, såååå taggad är jag inte
Vi såg sista avsnittet på förra säsongen igår för att friska upp minnet lite
Fälttävlan
Danny Warrington har skrivit en utmärkt artikel i senaste numret av Chronicle of the Horse, ang. ryttar ansvar.
Jag håller med honom...
Avel
Holsteiner-blod och hopphästavel generellt.
Klipper in den här och länkar. Den är lång.
“You can only sell one thing – the...
2
Avel
Med tanke på alla hätska diskussioner om fullblod och vad man vill ha (och tydligen framförallt vad jag inte vill ha:crazy: ) så vill...
12
13
14
Hästvård
Såg i senaste numret av Your Horse att det var en intervju med Hiltrud Strasser, och tänkte att det skulle bli ganska intressant att...
23
24
25
Fri tillgång på torrfoder?
Hundhälsa Gällande magsäcksomvridning så är det betydligt bättre att hunden äter lite och ofta än mycket och få gånger. Risken för...
LaMagia
Idag kl 16:39
Svar: 22
Visningar: 1 547
Hund
Dalmatiner
Svar: 140
Visningar: 5 161
Hund
Valp 2025
Övr. Hund Ja, jag hade ju sagt detsamma om cairnterrier - att de är lätta som valpar! Och jag tycker väl inte att borderterrier är någon extrem...
Roheryn
Idag kl 13:39
Svar: 935
Visningar: 67 309
Hund