Fraggel_Tess

Trådstartare
Jag blir galen, jag har fått äran att sätta ihop ett arbete som blir lite av ett klipp och klistra objekt. Ska nu försöka få ihop en bilaga men texten som klistras in där gör stora mellanrum mellan varje ord. Vad gör jag för galet måntro?

Sv: Word 2007

ändra textformatteringen? förslagsvis så markerar du den när du klistrat in o väljer att ta bort formatteringen på texten och sedan lägger du dit den du önskar, troligen brödtext?

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Dagbok Vi hade en intressant föreläsning på Arcus idag, där vi fick ett par småuppgifter under tiden att reflektera och inventera oss själva...
Svar
0
· Visningar
296
Senast: IngelaH
·
IT & mobiler Vänder mig hit igen eftersom det blev så bra hjälp förra gången och för flera användare 😆 Har försökt googla men inte hittar något...
Svar
14
· Visningar
2 167
Senast: Cattis_E
·
Kropp & Själ Hej! Jag har efter en sjukgymnast och otroped felbehandlat mig fått förlorad inkomst och sjukskrivning i 7 månader. Jag fick första... 2 3 4
Svar
66
· Visningar
5 477
Senast: Sassy
·
Relationer Jag har en nära anhörig, pensionerad sedan drygt tio år, som ibland har så extremt hårda övertygelser om hur saker ÄR. Jag skriver milda... 2
Svar
36
· Visningar
4 329
Senast: skiesabove
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka