Word-hjälp!!

• IT & mobiler
  • Trådstartare Trådstartare Domigo
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 4
  • Visningar Visningar 1 812
D

Domigo

Hur gör man när man är inne på word å har skrivit en text. Och sen ser man att dt har blivit lite fel så man ska rätta det, suddar å börjar skriva å då skriver man över texten :eek: ?? Hur gör man för att inte skriva över texten?? :confused: Nån mer som vart med om detta?? :crazy:

Sv: Word-hjälp!!

Tryck en gång på tangenten insert, den brukar finnas ovanför piltangenterna.

oki tack! Det ska jag försöka komma ihåg... Varför börjar den skriva över texten egentligen??

Oftast har man kommit åt någon av insert-tangenterna. Lätt när man ska använda någon intilliggande tangent.

Liknande trådar

IT & mobiler Som namnet på tråden antyder så är jag på jakt efter ett gratis program eller en app som man kan skapa en logotyp i. Har tidigare...
Svar
5
· Visningar
308
Senast: Tilly_85
·
IT & mobiler Jag vill tatuera in mina barns namn men jag vill göra det i min mormors handstil för att på så sätt bära även henne med mig genom livet...
Svar
1
· Visningar
373
IT & mobiler Hjälp mig att inte bli ruinerad av min mobil eller kanske egentligen mer av min operatör när jag reser utomlands imorgon :nailbiting...
Svar
10
· Visningar
562
Skola & Jobb Hur hade ni hanterat denna situationen? En manlig kollega till mig skickar denna bilden i vårt grupp teamchat och skriver "kanske något... 2
Svar
24
· Visningar
2 399
Senast: Enya
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Dejtingtråden del 38
  • Balkong 2025
  • Ögonfärg

Hund, Katt, Andra Djur