fejko

Trådstartare
OK - ingen på jobbet har lyckat lösa mitt problem, nu ska vi se om bukefalisterna är smartare än mina arbetskamrater. När jag kör word på min dator och har fått ett dokument av en kollega. När jag öppnar detta kraschar word efter några sekunder. De andra på jobbet kan öppna detta dokument och ändra i det utan problem. Jag har reinstallerat word och
startat om burken. Jag kan öppna mina andra worddokument utan problem men ändå inte detta :mad: :mad:
 
Får du några felmeddelanden eller stänger programmet bara ner sig? :confused: Låter lite som problem i registret, men det skulle underlätta att veta om den ger nån felkod...
 
Jag får massor med felmeddelande:

Först säger den "Microsoft has encountered a problem and needs to close, for more info click here"

När man klickar står det:

Error signature

AppName:window.exe msgrsw32.dll

AppVer:10.0.4219.0 Mod Name...


sedan står det click here igen och om amn gör det kan man läsa någon helt obegriplig fil.

Vill du veta mer :confused:

Killen som gjort filen använder Mac, det konstiga är att andra Dell användare kan öppna och redigera filen utan problem.

Begriper du något :confused:
 
Kanon tips Moiran :) Det hänger inte på datormodell här Fejko... Snarare monopolmicrosoft som inte kan skriva vettiga program utan buggar och S**T
 
Först hade jag word 2000 sedan installerade jag XP. De som fått det funka har haft word 97 och word 2002. Ska testa med någon av dessa!
 
Halloj igen,
Nu har vi hittat en genväg även om vi inte löst problemet. Det verkar vara en bug i den svenska stavningskontrollen som gör att programmet kraschar. Har inte lyckats stänga av stavningskontrollen, men om man väljer ett annat språk tex Afrikaans kraschar iaf inte programmet ;)
 
det var typ det jag tipsade om i länken i mitt första inlägg här (även om det handlade om holländska där)... :) hur man löser problemet står också där... :)
 

Liknande trådar

Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
164
· Visningar
18 305
Senast: jemeni
·
  • Låst
Relationer Gammal användare, men nytt konto, mest på grund av att jag... vet inte, men nästan skäms över mina egna tankar? Jag vet att det finns...
6 7 8
Svar
151
· Visningar
20 237
Senast: Gunnar
·
  • Artikel
Dagbok Jag har försatt mig i min nuvarande livssituation för att jag vill öva och bli bättre på problemlösning. Och har man såna mål i livet så...
Svar
11
· Visningar
1 880
Senast: cassiopeja
·
Hästmänniskan Ryttare, respekt?? Vi har ett hus och en stor lada. Bägge ligger vid en gårdsplan modell mindre, kan precis vända med sopbilen och...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
7 256
Senast: Jadzia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattsnack 10
  • Uppdateringstråd 29
  • Lös i magen

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp