• IT & mobiler
  • Trådstartare Trådstartare Henchen
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 3
  • Visningar Visningar 796
H

Henchen

Jag råkade trycka nånstans när jag letade på raden längst upp, och då försvann den raden där man väljer teceknsnitt och sånt, och nåt annat konstigt kom upp istället, vart ska jag trycka för att få tillbaka teckensnittssaken?

:bow: :bow:

Sv: word

Alternativt, om du råkade trycka på ikonen med ett papper med ett förstoringsglas på så trycker du på en knapp i verktygsfältet som dykt upp och som det står "stäng" på så kommer du tillbaka.

Har du bara råkat göra dig av med verktygsfälten får du tillbaka dem genom att gå in på visa -> verktygsfält och bockar för åtminstone "standard" och "formatering"...

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag känner mig lite dum men jag har inte riktigt koll på begreppen och undrar om bukeoraklet kan hjälpa mig? Som jag har förstått det är...
Svar
1
· Visningar
270
Senast: Luff
·
Kropp & Själ ...Men inte direkt överlevnad. Okej en konstig trådstart. Men såhär är det. Mitt arbete måste plötsligt varsla. De sa att 5.5 tjänster... 2
Svar
29
· Visningar
3 319
Senast: Twihard
·
Övr. Hund Jag har sedan drygt två veckor tillbaka bara min 13-åriga whippet kvar. Hon har sedan hon var valp varit helt okomplicerad med att...
Svar
9
· Visningar
857
Tjatter Notera ny regel i fetstil! Regler: Var snälla mot varandra och mot LL, tänk på att det är en lek! Varje spelare ska varje dag avlägga... 48 49 50
Svar
988
· Visningar
16 632
Senast: qitis
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka