WorldFengur

• Islandshäst
  • Trådstartare Trådstartare Trautur
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 4
  • Visningar Visningar 1 654
Sv: WorldFengur

Jag mailade till worldfengur@worldfengur.com och bad dom registrera att JAG ärgen min häst (som är reggad i SIF på mej) och fick ett svar att det skulle fixas och att hon vidarebefodrat mailet till den finska WF-registratorn så hon fixar det (min häst är finskfödd).

/Malin

Jag gjorde likadant men hon skrev att det var förra ägaren som skulle bevisa det o bla bla...:cry:

Jag ville ju självklart lägga in bilder men...

Jag mailade och frågade och då svarade dem:

Hi

You must contact SIF (avel.svenska@icelandichorse.se)in order to change the owner as information on every horse located in Sweden are supposed to be made by SIF only.

Best regards
Hallveig

Liknande trådar

Islandshäst Hej! Jag undrar om det är okej att jag rider islandshäst? Jag är 163 cm lång och väger 63-65 kg. Jag googlade och fick fram olika...
Svar
7
· Visningar
791
Senast: Edla
·
Utrustning Ändrad av Gunnar: Konsumentverket har hört av sig till mig om att informationen som publicerades här hade någon form av felaktighet i...
Svar
1
· Visningar
353
Senast: MiniLi
·
Islandshäst Får hem ett par nya hästar inom kort och tittar just efter varsitt utegångstäcke för dem. Skulle gärna vilja ha ett som är anpassat för...
Svar
8
· Visningar
954
Senast: Ajda
·
Utrustning Jag undrar vilken storlek på träns islandshästar brukar ha. Jag har ett träns i storlek cob som min fjordhäst växte ur. Har full på...
Svar
5
· Visningar
349

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Hönstråden II
  • Vilken hundras?
  • Guldfasanerna

Hästrelaterat

Tillbaka