• IT & mobiler
  • Trådstartare Trådstartare always_TsT
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2
  • Visningar Visningar 796
A

always_TsT

Nån som spelar WOW ( world of waarcraft ) här på buke? för jag fattar verkligen inte det roliga i det. xD kan nån förklara vad det går ut / det roliga , snälla! Hur kan man slösa bort timmar och pengar på en sån sak ??:p

Sv: Wow

Det finns en hel tråd om WoW under "Hem & Hobby";)

Själv spelar jag och har så gjort i ett par år nu. Tycker det är superkul! Har lärt känna vänner över hela världen genom spelet. Har träffat folk från Island till Sydafrika ute i "verkliga livet" så att säga pga WoW. Har skitkul när man spelar och sitter och snackar skit med dem via internet. Aldrig en tråkig stund, sen spelar nästintill hela min familj också (förutom mamma), så det blir en familjegrej också:)

Sv: Wow

Slösa pengar? Kostar lika mycket att spela en månad som att betala inträdet på krogen en gång.

Det är socialt (även om det är över nätet).

Man kan ju lika gärna fråga sig varför nån slösar tid/pengar på vilken sysselsättning som helst, hästar t.ex.

Liknande trådar

R
Kropp & Själ Först så vill jag på peka att dethär är känsliga ämnen så ni kan ju tänka på det både om ni ska läsa det och hur ni svarar ifall ni vill... 2
Svar
32
· Visningar
2 980
Senast: Amha
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad... 8 9 10
Svar
186
· Visningar
24 825
Senast: Mia_R
·
IT & mobiler Håller på att tappa det helt. Har haft en Huawei 20 Pro i över 4 år, det är den bästa mobilen jag haft och jag hade köpt en sån igen... 2
Svar
22
· Visningar
1 660
Senast: Rie
·
R
Relationer Konstig rubrik kanske men jag ska förklara. Jag har iprincip alltid varit väldigt blyg och så. Och ända från jag var liten så um gicks... 2
Svar
35
· Visningar
2 805

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka