DeadSerious

Trådstartare
Hur fungerar Wrapp egentligen?

Har precis "gått med" och känner mig smått förvirrad. Presentkort är ju kul! Men hur får man själv presentkort? Är det bara av vänner som skickar till än (förutom dom där välkommen-grejerna man får nu i början)? Får man ut något själv av att skicka presentkort till vänner?

När/hur/varför skickar ni presentkort till någon och när/hur/varför skickar folk presentkort till dig? :p Är det samma presentkort som finns att välja på hela tiden eller dyker det upp nytt?

Berätta gärna typ allt, jag känner mig lite bortkommen men tycker det verkar roligt! Haha.
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag förstår inte hur universum har gått sönder så totalt, att inget i mitt liv kan funka. Vad gör jag för fel? Varje gång jag ska resa...
2 3 4
Svar
64
· Visningar
5 011
Senast: Elo
·
Tjatter I denna evighetslånga vinter så måste det vara fler än jag som längtar efter våren. Och vad passar då bättre än en omgång med Secret...
23 24 25
Svar
482
· Visningar
13 840
Senast: Barbabelle
·
Kropp & Själ God morgon, och gott nytt år! :heart Jag har lite nätfasta över ledigheterna men behöver verkligen er expertis just nu. Jag berättade...
2
Svar
38
· Visningar
3 696
Senast: Badger
·
Tjatter Eftersom allmänna påtryckningar gjort sig hörda, efterlysningstråd startats och anmälningar har börjat ramla in redan innan tråden...
89 90 91
Svar
1 817
· Visningar
67 689
Senast: Jeps
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp