WVKs KM 14 Oktober...

• Western
  • Trådstartare Trådstartare roping-malin
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 6
  • Visningar Visningar 1 102
Sv: WVKs KM 14 Oktober...

Lockande är det...men vad lite klasser:(, för ett KM också.
Nej..det blir nog inget för oss.
Men lycka till ni som ska dit :bump:

Ja lite lite klasser tycker jag med... Några Ropingklasser hade inte varit helt fel :rofl:

Jodå jag och mina töser har tänkt att vara med.:) Tycker att det är ganska lagom många klasser vid den här årstiden, mörker och kyla är ju fiende nr. 1 så här sent på säsongen. :eek:

Nu är denna tråden lite mer aktuell kanske ;)

Jag skall vara med i Ranch Trail :d
Ni andra?

MVH Malin!

ja det var lite lite klasser ;) men jag ska vara med i alla fall. haha :) Det vart Trail, pleasure och horsemanship här.

Fresten, någon som vet om det är någon mer tävling nu efter viskadalen, i trakten någonstans? finns ingen mer på wras ännu i vart fall..

På viskadalens hemsida finns propp till en i Slöinge ;)

ses på söndag! :d

Liknande trådar

Träning Hej! Jag köpte i mars -18, min första häst. En riktig rallyräka som jag främst tänkt tävla hoppning men även dressyr med. Han står nu på... 2
Svar
22
· Visningar
3 681
Senast: mackan
·
Hoppning Hej! I helgen red jag en Reg. 110 bed. A. Klassen efter min var en 120 bed. A. Tävlingsveterinär var på plats men då jag är lärd att...
Svar
16
· Visningar
10 546
Senast: Lady_S
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag har inte haft den minsta tid att sätta mig ner och skriva om förra veckans ridlektioner, då mitt schema har varit fullspäckat varje...
Svar
0
· Visningar
1 068
Senast: cassiopeja
·
Gnägg På "begäran" är jag tillbaka på Buke efter flera års uppehåll för en uppdatering. Fått två olika meddelanden på Facebook ang. den... 2 3
Svar
47
· Visningar
10 683
Senast: Askur
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka