www.horze.se

diabla

Trådstartare
vad har ni för erfarenheter från detta? är det bra kvalitet? värt priset? betlar man mycket i frakt? kommer det inom några dagar eller får man vänta länge?

Sv: www.horze.se

Jag vann ett presentkort där en gång på 3500 kr :D

Men jag köpte lite annat då också för runt en tusing tror jag.
Det var så att GPA:n Titium hjälmen inte fanns i lager tror jag och därför tog det lite tid men annars när (om) varorna finns i lager så tror jag dom brukar vara rätt snabba.

Det är väll inga "kvalitétsprodukter" men jag har t.ex. ett billigt schabrak (Dressyr), kostade under hundralappen förut men jag tror dom kostar strax över 100 kr nu, och det är ju fint i färg, form m.m.
Helt okej vardagsschabrak men knappast "exklusivt". :smirk:

Fraktuppgifter m.m. borde väll finnas med på hemsidan?

jag har ett vintertäcke där ifrån deras bilighets täcke. Det är skitbra!!! Det kom typ 4 dagar efter att jag beställde

Jag har beställt lite saker därifrån bla. schabrak och lindor och jag är nöjd, förutom med ett hoppschabrak som tappade färgen och kantbanden färgades av men jag har majlat till dom så förhoppningsvis får jag svar snart.. men annars är jag nöjd, tog typ en vecka med leveransen.

Hatar Horze! Jag beställde ett rött hoppschabrak därifrån på skojj , och det har urusel passform, färgen blektes efter EN tvätt!:eek: Änvänder det aldrig!! :cool:

Har handlat deras stalltäcken "ekonomi" därifrån, och det är enda gången. Men det var BRA service och snabb leverans. Täckena är helt suveräna, inte minst med tanke på att de då kostade under 300;- / st.

Köper man deras billigare grejjor kan jag tänka mig att kvalitet/ hållfasthet är därefter - men det gäller ju även t ex Hööks eller Börjes billigare saker ... Pris och kvalitet brukar kunna hänga ihop, om det inte är DYRA produkter med marknadsföring som höjt varumärkets värde ...

Jag blev också lite besviken på schabrakets kvalite för det blektes också efter en tvätt, men annars är jag nöjd med andra saker jag har beställt från dom

jag tycker det är jätte bra kvalitet köper mesta av mina saker där. har aldrig beställt, då det ligger bara fem min från mej :crazy::p
men det är rätt dyrt där, med det är ju bättre grejjer till skillnad från h***s Tycker JAG iaf :d

men det borde väl stå på hemsidan det där med frakten?

Tycker det är jättebra med ett brett sortiment, dom har både billiga och lite dyrare grejer. Men precis som sandriie så bor jag fem min ifrån, så jag har aldrig beställt via hemsidan. Men tycker att det mesta är bra därifrån...

Hej!

Har ett regntäcke, som ska vara 100%vattentätt.. Stämmer inte, efter bara nån timme ute i snö är häst genomblöt, medan samtliga andra hästar är torra fortfarande. Täcket är 1 år gammalt och knappt använt, aldrig tvättat. Passformen suger också.. Tog tre veckor att få täcket, men det var postens fel.. Köper inga fler täcken därifrån...

Har ett fleecetäcke också.. väldigt stort i storlek, ska sy in det endera dagen... Min kompis köpte ett mini-täcke till sin shettis och det hängde nedanför knäna på ponny, fastän det passade över ryggen... / Lavinia..

Jag har två täcken därifrån, deras ulltäcke och stalltäcke ekonomi och båda två är lika jävla usla! Passformen är helt åt helvete, och halsdelen borde passa en blåval eller liknande.
Ulltäcket har även det gått sönder, spruckit i sömmen, och då hade jag bara haft det en vecka.
Det enda som är positivt är väl att de var billiga...

Det enda som jag är nöjd med därifrån är mina FinnTack transportskydd. Dock stämde inte varudeklarationen på dessa, utan det i själva verket var fleecefodring och inte ull som det stod i dem. Lite trist, men de fungerar iallafall.

Nej tack, jag gillar INTE Horze.

Hejhej.

Jag köpte ett vintertäcke därifrån och det är SUPER bra. Håller lilla pollen varm även när det är som kallast. :idea:

Förstår inte att alla har sån "otur" med sina täcken, jag har köpt en del av mina täcken där, och dom funkar superbra ju :d

fast kanske bättre kvalitet på dom i butikerna än när man beställer hehe :angel: nee, men ni har väl bara haft otur :confused:

äh jag vet inte.. jag gillar den affären bra :p fast jag föredrar först å främst M*stang :) lätt bästa ( bor nära den oxå ;) )

jag har beställt via nätet och handlat i butiken. fraktgränsen ligger på 1000:- om jag minns rätt varorna kom efter några dagar. har dock fått reklamera ett sommar ute täcke som inte andades enligt beskrivningen det var inga problem fick välja nya varor eller tillgodokvitto bra service och bra produkter. tog ett inne bomullstäcke, lindor och lite annat. har även ett schabrak men jag valde ett märkesschabrak. Är jätte nöjd kund.

Hur är stl. på täckerna där?
Beställde därifrån för 2år sedan och stl. var stora ,men hörde att dom gjort om sina täcken

det beror ju på vilket märke man köper, dom har ju andra förutom sitt eget oxå, men på deras egna märke så är det "normala" storlekar, iaf för mina hästar..

Jag har oxå bara handlat därifrån en gång (eller rättare sagt gjorde min mor det, på uppdrag av mig), men det var hyfsat snabb leverans. Varan var toppen - men det visste jag redan. Jag älskar mina Dafna ridskor! Hela idén är så smart och jag är alltid torr om fötterna numera.

Liknande trådar

• Låst
Utrustning Vad behöver jag för utrustning för att lägga i tappade broddar på hästen? Min häst tappar snabbt broddar med nuvarande hovslagare vilket... 5 6 7
Svar
132
· Visningar
4 895
Senast: Görel
·
Utrustning Jag har en två-åring som kommer börja bli inriden mot slutet av året då hon kommer vara runt 2,5 år. Vi har ett fåtal pensionerande...
Svar
5
· Visningar
441
Senast: Emuliiaa
·
Utrustning Japp, då var det dags för det näst svåraste inköpet när det gäller hästar. Sadel. Jag har köpt en ung häst som både ska växa mer och...
Svar
5
· Visningar
406
Senast: Freazer
·
Utrustning Jag har aldrig ridit i något annat än klassiska säkerhetsstigbyglar med gummiband (jo, ett par plaststigbyglar av enklaste snitt utan... 2 3
Svar
49
· Visningar
3 202
Senast: Capybara
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp med diarré?
  • Dalmatiner
  • Valp 2025