www.theguardservices.com

Z

Zaxxa

Har lagt sig som startsida på min dator, och går inte att få bort. Har sökt igenom datorn och kollat alla programmen, men det finns inget som skulle kunna vara detta?!?!
Någon som vet hur man får bort eländet?
 
Sv: www.theguardservices.com

Tillägg: det går inte bara att skriva in en ny startsida på internetalternativen-denna theguardservice-sida återkommer ändå.
 
Sv: www.theguardservices.com

Ladda ner och kör HijackThis. Posta sen loggen här, eller på ett mer datorkunnigt forum.
 
Sv: www.theguardservices.com

Zaxxa skrev:
Tack för förslaget, men det hjälpte tyvärr inte.
För att klargöra så gör programmet i sig ingenting mot malware, men det skapar en logg över en hel del info som kan användas för att manuellt se vad otyget har gjort. Att bara köra programmet hjälper inte, därför jag skrev att du skulle posta loggen.
 

Liknande trådar

IT & mobiler Hjälp! Vad fasen sker? Jag uppdaterade min Microsoft Surface, som datorn bad om. Nu går det inte att starta skiten. Jag får bara upp en...
Svar
18
· Visningar
652
Senast: tuaphua
·
Trädgård & Växter Är det någon som vet hur man kan göra rent och snygga till en gård med plattor som blivit vildvuxen? Har fått tips om högtryckstvätt...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
4 124
Senast: Krålus
·
IT & mobiler Jag har en ny dator med Windows 11 installerat. Nere i högra hörnet på skärmen ser man klockan och dagens datum. Men, håller jag...
Svar
8
· Visningar
632
Senast: Malin_L
·
Kropp & Själ Innan någon skriver någonting eller hinner tänka det så vill jag säga, JA jag har sökt hjälp och har fått en remiss till läkare! Jag har...
Svar
13
· Visningar
1 127
Senast: 95johsv
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Att ångra en valp
  • Senast tagna bilden XV

Hästrelaterat

  • Artroskopi äldre häst
  • Födda 2022
  • Mängd olja och lucern

Omröstningar

Tillbaka
Upp