Gammeln

Trådstartare
Nån som har en sådan? Är den bra? Hur bra funkar surfen? Är den förberedd för 4G, för det fick vi här i dag :bump:

Sv: X8

ptja. ja tvivlar på att den inte duger, jag surfade med min ericsson t68. fast på den tiden hette det wap.. det var fina dagar det...

personligen skulle jag nog hellre ta något med lite större skärm, tex en nokia 5800 expressmusic, de är billiga numera och har även wifi-anslutning så du inte alltid måste använda 3g uppkopplingen (vilken kan vara förbannat seg ibland).

sen finns det även begagnade iphones ute på marknaden nu. en iphone 3g duger mer än väl till att ringa och surfa med. plus i kanten är ju att "dem bara fungerar"...

mandalaki: jailbreaka och inhandla dig appen my3g som finns på cydia, det är långsamt för att telefonene säger åt det att gå långsamt över 3g. mjukvaran är gjord för usa's enormt slöa telefonnät, och därför strypt för att inte överbelasta telefonmasterna. harkel...

Nope, ingen jailbreak för mig, vågar inte mecka med nåt som riskerar garantin... Att reklamera Applegrejer verkar hopplöst även om man skött sig helt enkelt boken:crazy:

Liknande trådar

IT & mobiler Ni som har bredband på bundet avtal hos Tele2, kolla eran mail!! Det har gått en propp i huvet på nån chef på Tele2 för de tänker höja... 2
Svar
25
· Visningar
1 053
Senast: Enya
·
IT & mobiler Hjälp mig att inte bli ruinerad av min mobil eller kanske egentligen mer av min operatör när jag reser utomlands imorgon :nailbiting...
Svar
10
· Visningar
562
IT & mobiler Som en fortsättning på den här tråden om att marksänd TV inte längre finns för betalkanaler... 2
Svar
25
· Visningar
799
Senast: MJLee
·
Juridik & Ekonomi I dagsläget betalar jag 95 kronor i månaden för mitt mobilabonnemang. Jag har för mig att det ingår 2 GB mobilsurf, men jag använder... 3 4 5
Svar
90
· Visningar
4 428
Senast: Kajsalisa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka