Xp pro oem

• IT & mobiler
  • Trådstartare Trådstartare Tarzzan
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 6
  • Visningar Visningar 881
T

Tarzzan

Har köpt xp med oem.
Hur instalerar jag detta nu?
Måsta jag ta bort det befintliga xp på min dator för att kunna lägga in det nya xp:et?
Hur gör jag det i sådanna fall?
Eller är det bara att köra som vanligt och sätta in den nya skivan i läsaren och formatera som vanligt?

Sv: Xp pro oem

Boota med skivan och installera, men varför har du köpt en ny licens om du redan har det installerat?

jag har en pirat kopia av xp pro.
Men den har börjat krångla som fan.
Så då köpte jag en orginal i stället:angel:

Du är medveten om att den nya är ungefär lika olaglig som den gamla?

Jo, men jag vill ha en fungerande dator utan massa pop upp fönster som säger att det inte går att varifiera mitt ex av xp.
Och om det vore olagligt att köpa oem version om man inte köper en ny dator så borde det inte säljas.
Visst att det är upp till mig att fullfölja villkoren, men det finns inga xp utan oem avtal.
Har glot runt på nätet i månader utan resultat:crazy:

Men det var inte det min tråd handlade om.Utan om det bara är att sätta i skivan och installera eller om det är något annat jag ,åste göra innan.

Nu är installationen klar:bump:
Gick att installera och tömma hård disken med OEM skivan:bow:
Nu hoppas jag att det fungerar som det ska:laugh:

Liknande trådar

Hemmet Jag ska ha ut en snickare för att sätta in 3 nya fönster (inte byta ut gamla, utan tre nya fönster som inte funnits tidigare för att få...
Svar
2
· Visningar
370
Senast: MiaMia
·
IT & mobiler Jag vill tatuera in mina barns namn men jag vill göra det i min mormors handstil för att på så sätt bära även henne med mig genom livet...
Svar
1
· Visningar
374
Övr. Hund Jag behöver höra nya infallsvinklar. Jag har en ung tysk terrier. Är uppväxt med rasen, men hon är min första egna. Enda sedan jag... 2
Svar
23
· Visningar
2 430
Tjatter Visst kör vi i år också? :D Ni som varit med i Secret Santa eller Secret Easterbunny tidigare vet vad som gäller - men läs ändå igenom... 16 17 18
Svar
342
· Visningar
10 719
Senast: Takire
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka