XP service pack 3

Nafayette

Trådstartare
Såg nyss att den släppts.
Men såg också via lite sökning att den orsakar problem, så som omstarter av dator m.m.

Någon som vet mer?
AM

Sv: XP service pack 3

Hakar på den här tråden med min fråga, hoppas att det är OK.

Jag har laddat ner servicepack 3 och under installation dök en dialogruta från Spybot upp, som undrade om jag ville tillåta någon slags ändrig eller ej. Tyvärr var jag lite för snabb och råkade trycka på "deny" och jag hann inte se vad det var jag inte tillät. De efterföljande dialogrutorna som kom upp klickade jag på "allow". Frågan är om detta kommer att ställa till några problem? Det kanske är svårt att säga iofs, när jag inte vet exakt vad det var som blev fel. Går det kanske att installera om servicepacket på något sätt? Helst kanske utan att behöva ladda ner det igen?

Liknande trådar

Hästvård Jag skall hålla mig kortfattad och tar gärna emot erfarenheter av er som har haft unga unghästar med svullnad. Mitt sex månader gamla... 2 3
Svar
54
· Visningar
5 291
Senast: MayGrace
·
Kropp & Själ Läste en artikel och såg då detta. Finns det någon mer som över huvud taget hört talas om detta? Jag känner jag inte har en i närheten...
Svar
0
· Visningar
450
Senast: 95johsv
·
Hästvård Hej! Jag har ett sto som jag haft i 2år och har några bekymmer jag skulle vilja diskutera. Min häst är 5år gammal som under... 2
Svar
24
· Visningar
3 634
Senast: Ridinglady
·
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett... 7 8 9
Svar
179
· Visningar
29 570
Senast: lizzie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka