Xtreem Barnsby sadeln

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare clint Eastwood
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 3
  • Visningar Visningar 876
C

clint Eastwood

Någon som har fått tag på en xtreem sadel från barnsby? Dela med er av erfarenheter.

Sv: Xtreem Barnsby sadeln

Är det den med ändringsbar bom?
Jag har pratat med CB om den, den är gjord för hbl hästar och den ahr rundbossor.
Passar inte bredare hästar.

Diabolical_Kitten skrev:
Är det den med ändringsbar bom?
Jag har pratat med CB om den, den är gjord för hbl hästar och den ahr rundbossor.
Passar inte bredare hästar.

Vet inte om det är samma sadel vi pratar om, men jag kan inte hitta den hos någon svens återförsäljare iaf, så den kanske inte finns "ute" här ännu.
Lägger in en länk till bild på den.

225XT JUMP sizes 17"/17.5"/18" colours blue/black, blue/brown

225XT XCOUNTRY sizes 17"/17.5"/18" colours blue/black, blue/brown

225XT ENDURANCE one size colours blue/black, blue/brown

Product_details.asp

Nej, det var inte samma sadel vi pratade om :) Jag tänkte på APS (tydligen, kom inte ihåg namnet).

Mustang Hästsport i Sthlm är ÅF för CB.

Liknande trådar

Utrustning Hej! Nybörjare på bomlös sadel. Hittade en begagnad från hööks som endast är provad. Padd under och allt såg fint ut. Men så när jag...
Svar
4
· Visningar
536
Utrustning Jag har en två-åring som kommer börja bli inriden mot slutet av året då hon kommer vara runt 2,5 år. Vi har ett fåtal pensionerande...
Svar
5
· Visningar
448
Senast: Emuliiaa
·
Utrustning Japp, då var det dags för det näst svåraste inköpet när det gäller hästar. Sadel. Jag har köpt en ung häst som både ska växa mer och...
Svar
5
· Visningar
412
Senast: Freazer
·
Utrustning Jag står situationen att jag överväger att köpa en egen sadel som jag ska använda på andras hästar då jag inte äger en. Då det givetvis... 2
Svar
21
· Visningar
1 237
Senast: MiniLi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Dejtingtråden del 38
  • Balkong 2025
  • Ögonfärg

Hund, Katt, Andra Djur