• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare Egonson
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 24
  • Visningar Visningar 1 816
Sv: Yes yes..

rocki skrev:
Det är förståndigt att tänka på säkerheten, :bow: har själv fastnat i vanliga stigbyglar när jag flög av en av mina hästar jag skulle rida in, bröt benet väldigt illa på 3 ställen....:cry: ;)

Ja, ännu en anledning att använda dessa :banana: :p

Bison skrev:
snygga var de kanske inte men de ser lite småtuffa ut ;)

Hehe ja, lite knasiga sådär. Speciella verkligen.

En baksida, upptäckte just när jag provade dem att stigläderna inte passar till :devil: Så jag får köpa nya såna med :p Hm.. Jaja.

tja du,det ser ut som en vanlig sadel men har två blad som sticker ut längre en en vanlig sadel,bak alltså,därav finns inga passande schabrak att köpa så jag har sytt mig ett eget längre.

Liknande trådar

Utrustning Finns där stigläder med spänne vid foten som går trä igenom en ögla? Många av modellerna jag har sett måste man tyvärr kunna trä på...
Svar
11
· Visningar
607
Senast: skiesabove
·
Övr. Katt Har lite beslutsångest gällande hur jag ska göra. Har en 14-årlig katt som sover hela dagarna, vilket inte är så konstigt med tanke på...
Svar
1
· Visningar
501
Senast: Sassy
·
Kropp & Själ ...Men inte direkt överlevnad. Okej en konstig trådstart. Men såhär är det. Mitt arbete måste plötsligt varsla. De sa att 5.5 tjänster... 2
Svar
29
· Visningar
3 275
Senast: Twihard
·
Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
16
· Visningar
2 431
Senast: Edla
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Dalmatiner
  • Valp 2025
  • Fågelobservationer