Ylletäcke med bogveck.

freike

Trådstartare
Ylletäcke med bogveck som sagt, behöver jag. Någon som har några bra förslag på sådana som inte kostar mer än en halv förmögenhet? Måste ha andra halvan av förmögenheten kavar att leva på.;)

Sv: Ylletäcke med bogveck.

Allvarligt, jag behöver ett ylletäcke med bogveck. :angel: Så snälla, hjälp till här nu!

Köpte Börjes ylletäcke och sydde själv två veck uppe på halsen som lyfte täcket uppåt-framåt. Inga bogskav!

Ja det är ju en idé, tack för tipset. :) Men visst 17 måste det väl tillverkas ylletäcken med bogveck? Jag har för mig jag har sett sådana men det var ett tag sedan. Och jag är utrustad med teflonminne. :confused:

Liknande trådar

Utrustning Tveksamt om det räknas till utrustning kanske, men jag undrar om man alltid måste blöta dem? Jag trodde (kanske i min enfald?) att nu...
Svar
12
· Visningar
766
Senast: fio
·
Juridik & Ekonomi Går lite i funderingarna att testa att ”extremspara” (enligt mig då, kanske även enligt andra?), och försöka leva på endast hälften av... 8 9 10
Svar
192
· Visningar
10 588
Senast: grodan21
·
Fordon Det verkar som att jag måste köpa en annan bil för min får mer och mer fel som kostar pengar och frustration. Jag är en småbilsförare... 2
Svar
23
· Visningar
809
Senast: sthu
·
Utrustning Jag har haft vanliga hederliga snösulor på alla hästarna jag ägt sedan mitten på 90-talet och det har alltid fungerat klockrent, tills...
Svar
14
· Visningar
937
Senast: Bison
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka