Ylletäcke

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare mxz101
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 4
  • Visningar Visningar 785
M

mxz101

Vet någon vart man kan köpa MiaRS MÖRKBRUNA ylletäcke? Såg ett sådant på globen men har inte hittat sen dess. Vore jätteglad om någon kan tipsa!!
//JOHanan

Kan du inte beställa ett från närmasete återförsäljare?

// Annna

Det är mycket möjligt! Hade varit smidigt att beställa via nätet eller kunna köpa direkt bara.
//

Jag har ett sådant med beige kantband och guldpasspoal...skitsnyggt är det. :love: :love: :love:
Här beställde jag det på min lokala butik men såg sedan att det fanns på Granngården också.

Liknande trådar

Utrustning Ni som har lite större storlekar på ridbyxor vart köper ni dem? Jag har kikat på hööks hemsida men hittade inte många ridbyxor där som...
Svar
7
· Visningar
570
Senast: Kristall10
·
Utrustning Jag har en två-åring som kommer börja bli inriden mot slutet av året då hon kommer vara runt 2,5 år. Vi har ett fåtal pensionerande...
Svar
5
· Visningar
430
Senast: Emuliiaa
·
Utrustning Jag gillar montagehandskar men har aldrig riktigt hittat några favoriter. Jag gillar att ha ett ställe att köpa samma modell på hela...
Svar
13
· Visningar
760
Senast: jemeni
·
Utrustning Vill börja med att jag håller på att leta efter en sadelutprovare men vill gärna höra och få tips vad som kan passa min häst. Jag letar...
Svar
8
· Visningar
508
Senast: warg
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka