Youtube - Hur svårt kan det vara?

• IT & mobiler
  • Trådstartare Trådstartare Raderad medlem 19815
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 6
  • Visningar Visningar 1 183
R

Raderad medlem 19815

Försöker ladda upp en film på youtube men det går sådär.

Filmen laddar upp men sen stod det "processing (please wait) i nio timmar innan jag stängde av datorn.

Laddade upp kortare filmer utan problem.

Jag har 100 mbit/sek, filmen är 3 min lång, jag har IE och formatet är mpeg.

Varför blir det såhär och vad ska man göra? Det är väl inte normalt att det tar så lång tid.

Sv: Youtube - Hur svårt kan det vara?

Försöker ladda upp en film på youtube men det går sådär.

Filmen laddar upp men sen stod det "processing (please wait) i nio timmar innan jag stängde av datorn.

Laddade upp kortare filmer utan problem.

Jag har 100 mbit/sek, filmen är 3 min lång, jag har IE och formatet är mpeg.

Varför blir det såhär och vad ska man göra? Det är väl inte normalt att det tar så lång tid.

Låter knas, men det som är väsentligt är hur stor filmfilen är, inte hur lång filmen är. Kanske pröva på en annan dator, eller hämta hem webbläsaren www.firefox.com och pröva inifrån den istället?

Fråga på Youtube :angel:

Jag hade sökt runt på nätet säkert 30 min innan jag ställde frågan här. Hittade bl a ett svar i Youtubes hjälpforum men svaret sa mig ingenting.

Låter knas, men det som är väsentligt är hur stor filmfilen är, inte hur lång filmen är. Kanske pröva på en annan dator, eller hämta hem webbläsaren www.firefox.com och pröva inifrån den istället?

Tack snälla du för svar!

Till slut raderade jag faktiskt filen och tredje gången jag laddade upp den funkade det. Så, problem solved!

KL

Jag försöker också lägga in en videoinspelning på youtube, går inte så bra. Vidon finns bland mina dokument, heter xx2wmv. Har reg o fått konto, bläddrar + laddar upp, sen snurrar det och snurrar i evigheter på nån slags snurra - inte kommer min video upp.

Farmor behöver hjälp

Liknande trådar

Hundhälsa Hej! Jag står i ett svårt dilemma, min Malinois hane Herax på 3.5år har sen dec 2020 haft rörelsestörningar och olika symptom ifrån...
Svar
2
· Visningar
2 476
Senast: WildWilma
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Senast tagna bilden XVI
  • Somna in hemma
  • Uppdateringstråd 31