YR-ryttare

• Distans
  • Trådstartare Trådstartare asteria
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 1
  • Visningar Visningar 1 453
A

asteria

Såg på Ridsports hemsida att Annelie Eriksson varit ute på turne! Grattis Annelie till din kvalificering till YR-WM 2008 genom ditt deltagande i Italien!

Sv: YR-ryttare

Har nu läst lite noggrannare. Blev lite väl entusiastisk över våra svenska ryttare som sätter sig på världskartan--
Det blev lite fel, det ska vara YR EM som går i Spanien nästa år! Det är trots att jag tog i i överkant i alla fall en bra prestation och en god chans för våra "coming ryttare" att synliggöra Sverige i övriga världen. Det har vi alla nytta av.

Liknande trådar

Distans Nu har det kommit ut vilka som ska tävla i midsommar: Seniorer Annelie Eriksson/King Peak Yvonne Ekelund/Baron Grey Star Ella...
Svar
18
· Visningar
3 278
Senast: devere
·
D
  • Låst
Distans Nu går skam på torra land! I dagens Ridsport finns ett reportage om att Annelie Eriksson inte fick sin C-tränarlicens på grund av att... 7 8 9
Svar
176
· Visningar
21 986
Senast: ricca
·
Dressyr Jag har verkligen alltid försökt ha den uppfattningen att alla är födda med olika förutsättningar-både vad det gäller talang och... 16 17 18
Svar
357
· Visningar
38 534
Senast: kryddelydd
·
A
Western Snälla, innan i kommenterar, läs hela inlägget!! Jag var på alla dagar av RHC och måste bara typ berätta hur jag uppfattar det. Jag... 2 3
Svar
51
· Visningar
5 112
Senast: AkiraKun
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Eurovision 2025
  • Dejtingtråden del 38
  • Vad gör vi? Del CCXIII

Hund, Katt, Andra Djur