Zaldi Träns

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare milkmaid
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2
  • Visningar Visningar 870
M

milkmaid

Finns de inte att få tag i?
Har en jättesnygg Zaldisadel i Dark London (tror jag- orange-röd-brun).
Skulle så gärna vilja hitta ett matchande träns- men tillverkar Zaldi träns överhuvudtaget? Jag hittar nämligen ingen återförsäljare någonstans, eller är det jag som är trög när jag söker på Google?

Sv: Zaldi Träns

Jag har ett Zalditräns! Supermjukt och hållbart, mitt var ganska ljust men efter flera års användning och smörjning är det typ mörkbrunt nu.
Men jag provade också att googla, vad konstigt, det finns ju verkligen ingenting! :confused:
Det enda jag hittade på google var den här bilden, men den är ju inte direkt till någon större hjälp...

Liknande trådar

Dressyr Får jag stöta och blöta en galoppombytes fundering med er? Min valack har inte befästa byten ännu, det ena blir oftare rätt än fel men... 9 10 11
Svar
211
· Visningar
24 080
Senast: Nevermind
·
Hundträning Något luddig trådstart kanske men jag har ett problem med att min ena hund har gjort utfall mot barn i koppel. Med utfall menar jag att... 2
Svar
38
· Visningar
5 991
Senast: Liran
·
Hemmet Jag misstänker att min Google Nest wifi-router har problem. Wifit går av och på hela tiden random långa stunder. Än så länge verkar...
Svar
4
· Visningar
685
Relationer Jag behöver lite stöd av er andra för jag känner mig lite känslomässigt dränerad nu. Läget är så här att jag blev mobbad under hela min...
Svar
1
· Visningar
898

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Vilken ras passar mig?
  • Smitare - hur gör ni?
  • Kanin dräktighet

Hästrelaterat

Tillbaka