JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Min underbara häst Zantos
Hästmänniskan
Jag har ett dilemma som jag kanske kan bli klokare av med hjälp av er.
Drömmen är en egen liten gård med välplanerad lösdrift. För att...
2
Gnägg
Är nyfiken och vill lära känna alla Bukehästar bättre känner jag. Så undrar vad just din häst har för små personliga egenheter?
Min...
2
Gnägg
Så här års kollar man gärna på ridresor, eller hur... Pilgrimsleden finns som ridresa i fyra etapper (man väljer själv hur många man...
Gnägg
Shettisar. Alltså dessa orkaner i miniatyrkropp. I familjen just nu Pysen och Daphne som håller ordning på islandshästen Freyr. Envisa...
Ögonblicksbilden du missade....
Tjatter Den bild jag har i huvudet som verkligen hade gjort sig fantastisk är när familjen får en guidad tur i tunnelbygget i Schweiz av min...
Efwa
3 minuter sedan
Eurovision 2025
Kultur Det här.
Själv har jag inget(!) emot att folk säger att de inte tycker om KAJ. De får tycka att KAJ gör hemsk musik som inte går att...
Red_Chili
4 minuter sedan
Dalmatiner
Hundavel & Ras Jag vet inte om det finns dvärg-/mellanpudlar som är intresserade av jakt, men de är ju en "egen" ras som inte blandas med storpudeln...
Roheryn
4 minuter sedan
Svar: 137
Visningar: 4 854
Hund
Uppdateringstråd 31
Övr. Hund Mina är ju genomsnälla men de låter ändå skitarga om andra hundar kommer för nära och jag är inte alltid supertrevlig heller. Gör mig...
mysboll
15 minuter sedan
Svar: 1 318
Visningar: 79 592
Hund
Leverera valp vid 12 veckor?
Övr. Hund Även jag upplever att de settrar vi köpt som vuxit upp i hundgård varit mer rumsrena än de valpar en köpt som bott inne.
De i hundgård...
Nepenthe
54 minuter sedan
Svar: 26
Visningar: 2 122
Hund