JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Min underbara häst Zantos
Hästmänniskan
Jag har ett dilemma som jag kanske kan bli klokare av med hjälp av er.
Drömmen är en egen liten gård med välplanerad lösdrift. För att...
2
Gnägg
Är nyfiken och vill lära känna alla Bukehästar bättre känner jag. Så undrar vad just din häst har för små personliga egenheter?
Min...
2
Gnägg
Så här års kollar man gärna på ridresor, eller hur... Pilgrimsleden finns som ridresa i fyra etapper (man väljer själv hur många man...
Gnägg
Shettisar. Alltså dessa orkaner i miniatyrkropp. I familjen just nu Pysen och Daphne som håller ordning på islandshästen Freyr. Envisa...
Dalmatiner
Hundavel & Ras Nej, men de flesta fäller, antingen hela tiden eller då och då.
Tantan
18 minuter sedan
Svar: 140
Visningar: 4 990
Hund
Fri tillgång på torrfoder?
Hundhälsa Uppdatering!
Nu har hunden haft fri tillgång i nästan en månad. Han har gått upp nästan 2 kg, alltså från 6,4 kg till 8,3 kg :laugh...
Rumpnissen
Idag kl 13:54
Svar: 21
Visningar: 1 457
Hund
Valp 2025
Övr. Hund Ja, jag hade ju sagt detsamma om cairnterrier - att de är lätta som valpar! Och jag tycker väl inte att borderterrier är någon extrem...
Roheryn
Idag kl 13:39
Svar: 935
Visningar: 67 226
Hund
Dressyrsnack nummer 18
Dressyr Ärtan är lydig, stadig och bärig. Hon följer precis dit jag rider så blir de 12 är det för att jag rider 12 😅
Jag är bara lite korkad...
Bison
4 minuter sedan
Svar: 1 399
Visningar: 108 436
Grenar
Ridskoleryttare
Träning Så efter två veckor med "min" häst så fick hon åka hem i måndags, efter 1.5år på ridskolan :cry:
Hon kommer nog må mycket bättre som...
Lightzone
Idag kl 13:48
Svar: 968
Visningar: 101 917
Träning
Att lära sig hoppa
Ridning Ja, det skulle kanske funka. Vill ju inte göra hästen osäker för att jag är det, så måste nog ha någon bättre hoppryttare till att hoppa...
Sryoqwe
Idag kl 13:32